To dejlige katte søger nyt hjem.
Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-02-07 14:59

Hej,

Jeg har et par super dejlige indendørskatte som jeg desværre ikke
rigtig har nok tid til lige pt. og sikkert heller ikke får mere tid
til i fremtiden. Derfor søger jeg nogle der vil overtage de kære
små.

Der er tale om et søskendepar, min ekskæreste og jeg købte på
dyreinternatet i december 2002, de var da ca. et halvt år gamle, så
de er på nuværende tidspunkt ca. 4½ år gamle.

Beskrivelse:
Bisse, hankat, kastereret, hyggelig, nysgerrig og super charmerende:
http://gallery.nathue.dk/photo/2006/07/20/_MG_8733.jpg

Tøsse, hunkat, steriliseret, ret forsigtig, desværre er ret bange for
fremmede, men dog er begyndt at vænne sig forholdsvist hurtigt til nye
ansigter.
http://gallery.nathue.dk/photo/2006/08/12/_MG_9231.jpg

Misserne er søde, smukke og raske (omend lidt tykke), med et mildt sind,
og 100% renlige.

De bor pt. sammen med mig på Frederiksberg, og det ville være super
herligt hvis de ikke flyttede alt for langt væk, så kan jeg jo måske
slippe afsted med at besøge dem hvis jeg kommer til at savne dem for
meget :)

Der medfølger tissekasse, en del kattemad + grus, 2 transportkasser
samt evt. et kradsetræ.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-02-07 15:20

Hans Joergensen skrev:
> [...]
> rigtig har nok tid til lige pt. og sikkert heller ikke får mere tid
> til i fremtiden. Derfor søger jeg nogle der vil overtage de kære

Prøv at annoncere dem på www.vildkat.dk.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-02-07 15:23