Update Cat dancer
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 05-02-07 20:07

Jeg har idag købt en Catdancer på Inges Kattehjem i Glostrup for kr. 25,-

Nu er jeg spændt på om kattene synes det er sjovt - men det var da ganske
billigt...eller....jeg mener, der er nu heller ikke gået det helt vilde
materialeforbrug til ved fremstillingen *g*

Der sidder iøvrigt en dejlig kat derude, der har hårdt brug for et roligt
hjem, den hedder Snowey, er hovedsageligt hvid, dens ejer er død - og den er
9 år (hvilket gør det svært for kattehjemmet at finde den et hjem)

Har du hjerte- og husrum til at lade Snowey få et fortsat godt liv, så
kontakt Camilla på Inges Kattehjem i Glostrup på Tlf. 4485 3555 alle dage
ml. 10 og 17
--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-02-07 21:46

Heidi, Miver og Mulles mor skrev:
> Jeg har idag købt en Catdancer på Inges Kattehjem i Glostrup for kr. 25,-

Vil det sige, du var i Glostrup uden at komme her forbi??
Du sku da ellers ha fået en nussetur af DLK, også kaldet Svedske...
kh Dikte

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-02-07 22:48

> Vil det sige, du var i Glostrup uden at komme her forbi??
> Du sku da ellers ha fået en nussetur af DLK, også kaldet Svedske...
> kh Dikte

Jep, dét vil det sige - og da jeg også skulle i Metro, der havde
søndagsåbent, og ud til Lotte i Albertlsund fordi hun havde en dejlig nyhed,
der skulle fejres, så var der ikke mere tid til svedsker og andre indbydende
tørrede frugter dén dag *sorry*

Men det kan være jeg skal ind efter en formidlingskat på 9 år senere, hvis
de ikke kan finde den et hjem, så må jeg jo forsøge :)
De har også en "rap-på-poten" kat, som Kristian (sønnike) muligvis
adopterer, vi tager jo ikke de nemme katte - næ nej, vi skal altid have dem
med "udfordringer" :)

Så bliver der nok tid til Svedske-nussere...eller...du kan jo tage med derud
og finde en veninde til hende den trinde, magelige sveske-kat :)

Hilsen Heidi
nu med Valentins-Summerbird-gave-ideer: http://choco.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-02-07 23:59

Heidi, Miver og Mulles mor skrev:

<klip>

> Så bliver der nok tid til Svedske-nussere...eller...du kan jo tage med derud
> og finde en veninde til hende den trinde, magelige sveske-kat :)

Nix, jeg skal ikke nyde noget af at se Den Levende Krammebamse
forvandlet til Flænserens Oldemor

kh Dikte

Fra : Siri

Dato : 06-02-07 17:49

> [...]
> Heidi, Miver og Mulles mor skrev:
>
> <klip>

> Nix, jeg skal ikke nyde noget af at se Den Levende Krammebamse

A'hvaaa....
Svedsken kan ikke lide andre katte?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 07-02-07 19:55

> A'hvaaa....
> Svedsken kan ikke lide andre katte?

Det er bare noget Benedikte går og tror, så hun kan have Svedsken helt for
sig selv ;)

hilsen Svedskens-eksmoar

nu med Valentins chokolader og påskeæg
http://choco.dk