opdatering på hitte-tøserne Tortie-kontoen~
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-02-07 13:00

**Der gik noget ged med kameraet så jeg ikke kunne lægge billeder ind, men
det er endelig kommet i orden.
Sorte klarede operationen rigtig godt, hun bed heller ikke i såret, så det
helede fint
Men gråmis var en bølle hun rev og flåede i det sår og der røg et par sting
og der gik så betændelse i såret. men det er også helet fint det tog bare
lidt længere tid. men begge har det fint, det var meningen at de skulle være
ude katte, men
efter de har været inde, så er de ikke til at få ud
Endnu en gang tusind tak for jeres hjælp***

Og billeder kan ses her ))

Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 04-02-07 16:06

Hej Marianne

Mange bække små gør en å....det er dejligt at man kan hjælpe med en "lille
hånd " engang imellem. ))

Jeg har iøvrigt lige været en tur på din hjemmeside....mange skønne katte,
har du dem allesammen endnu ?

Og hvad med Tortie og fru V ? hvor er de henne i verden ?

Hilsen Majbritt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-02-07 19:00

hej Majbritt

Ja det har du ret i ) og det er dejligt at kunne gøre lidt

Nej jeg har ikke allesammen mere, nogle er døde
og da jeg flyttede fra hus til 2-værelses blev nogle omplacerede, så
jeg har kun 4 idag

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***