Neutraliseret...har født tre killinger ida~
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 02-02-07 16:48

Hej Gruppe

Ja så gik det som jeg forventede, selvom min dyrlæge ikke mente det kunne
være rigtigt...
Igår var jeg hos dyrlægen igen og fik tagt røntgenbillede af hunkatten, og
det viste at der lå tre killinger som skullle fødes om ca. fjorten
dage....men men men, idag er de kommet, tre bitte-små søde killinger, nej
hvor er de dog søde. Jeg er helt oppe og køre )))
Nå men min dyrlæge vil så fjerne hele livmoderen på katten, når hun bliver
klar.
Ja sådan kan det gå.....

Hilsen Majbritt

Fra : Eva

Dato : 02-02-07 16:59

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor er de dog søde. Jeg er helt oppe og køre )))
> Nå men min dyrlæge vil så fjerne hele livmoderen på katten, når hun bliver

Tillykke med de små - selv om de ikke er planlagt, så kommer man jo til at
holde af dem alligevel, de små liv.
Men det er jo noget sjusk dyrlægen har lavet, da han neutraliserede katten -
har du taget kontakt til ham?

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-07 17:47

Majbritt Hågensen wrote:
> [...]
> og køre )))
> Nå men min dyrlæge vil så fjerne hele livmoderen på katten, når hun

Rigtig hjerteligt til lykke med de 3 små, du må gerne vise os nogle
billeder når du får tid til at tage dem.

Dyrlægen foretager operationen uden beregning formoder jeg, så hans
ører kan få deres normale farve igen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 02-02-07 19:26

On Fri, 2 Feb 2007 16:47:34 +0100, "Majbritt Hågensen"
<maajer@oncable.dk> wrote:

>Nå men min dyrlæge vil så fjerne hele livmoderen på katten, når hun bliver
>klar.

Det bliver vel uden beregning?

Tillykke med de små mislinger alligevel. Det lyder som om de er
velkomne.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : JB

Dato : 04-02-07 09:35

> [...]
> hvor er de dog søde. Jeg er helt oppe og køre )))
> Nå men min dyrlæge vil så fjerne hele livmoderen på katten, når hun bliver

Hej Majbritt.

Tillykke med de små. Hvordan går det med dem?

Hilsen
Jytte

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 04-02-07 13:04

Hej Jytte og iandre som måtte være interesseret ))

Jamen det går bare som det skal med de små og moren....Hold k... hvor er de
bare søde )

Det er skægt at se Louie ( hankatten som blev neutraliseret i torsdags ) og
hans interesse for de små..og moren byder ham nærmest velkommen...så går han
lige ind og kikker til de små, hvad han gør kan jeg ikke se, men jeg kan
høre at hunkatten spinder højt..dernæst går han ud og ligger sig udenfor
garderobe-skabet, ligesom han vogter... jo det er dejligt af følge (når det
nu alligevel skete ))

Hilsen Majbritt

Fra : JB

Dato : 04-02-07 13:27

> [...]
> høre at hunkatten spinder højt..dernæst går han ud og ligger sig udenfor
> garderobe-skabet, ligesom han vogter... jo det er dejligt af følge (når

Dejligt at høre, vi glæder os til billeder.

Hilsen
Jytte