Lene Houe Homeparty i Kbh?
Fra : Siri

Dato : 01-02-07 10:55

Hej kattevenner
For nogle ugers tid siden var der lidt snak om, hvorvidt vi kunne
arrangere et homeparty med Lene Houe - med alskens dejligt kattelegetøj
og ting, ikke mindst den berømte Catdancer.
Nynne mumlede vist om at have en stor stue, hvor det kunne holdes - hvis
du stadig har lyst, Nynne?
Hvordan gør vi?
Hvem kontakter Lene? Nynne, du lægger jo hus til, så vil du, eller
hvordan?
Hvad med dato....? Er det urealistisk med en fre/lør/søndag aften, eller
måske eftermiddag?
Det afhænger jo også af, hvornår Lene måske alligevel er i Kbh?
Så må vi lige finde ud af, at vi hver tager noget godt med, så Nynne
ikke skal stå med det hele. Jeg bager gerne kager!
Apropos Catdancer, så har jeg talt med venlige Mikkel i den lille shop i
Nrdr. Frihavnsgade (han er Fru Poulsens søn, og butikken er en aflægger
af hendes butik på Frb Allé), og han ville undersøge det og nok tage
nogen hjem - jeg melder tilbage, når jeg ved mere.
Det ville være smadderhyggeligt med sådan en aften, og ikke mindst med
noget sjovt aktiverende legetøj for vores indekatte. Gia har snart
totalt massakreret de kjødfarvede fjer på en snor, der får hende til at
gå helt bananas *GGG*
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar