Juhu..mit lille hittebarn har fået nyt hje~
Fra : Mette Wejergang

Dato : 31-01-07 15:54

Hej allesammen
1000 tak for alle de gode råd i forbindelse med mit lille
hittebarn....og for en intressant debat om moral, etik, ansvar og respekt.
Til alle der gerne vil vide hvad der skal ske med lille røde mis kan jeg
fortælle at hun flytter ind til en sød dame ( en bekendts bekendts
bekendts) Som netop lige har fået aflivet sin 14 år gamle hankat og som
gerne ville give mit lille hittebarn en ny chance.

Med venlig hilsen

Mette Wejergang
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nynne Hansen

Dato : 31-01-07 16:33

Jubijææææææ )

Og HURRA for dig, og dine ligekvinder og -mænd, som tager over hvor et
ansvarsløst menneske har sluppet.

(Ikke osse, Steen )

Kh Nynne

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-01-07 17:09

Mette Wejergang wrote:
> [...]
> bekendts bekendts bekendts) Som netop lige har fået aflivet sin 14
> år gamle hankat og som gerne ville give mit lille hittebarn en ny

Hvor er det bare dejligt at høre, så findes der da trods alt en smule
retfærdighed, også for en lille dejlig mis. Den får det helt sikkert
godt hos sin nye ejer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : "

Dato : 31-01-07 17:54

Mette Wejergang wrote:
> [...]
> bekendts bekendts) Som netop lige har fået aflivet sin 14 år gamle
> hankat og som gerne ville give mit lille hittebarn en ny chance.

Smukt at du har påtaget dig ansvaret for at finde den lille kat et nyt hjem
og chance for et godt liv.
Til en anden gang skal du blot vide, at man altid kan aflevere hittekatte på
internater. Det gælder både IK, DB og Kattens Værns internater, og de lokale
dyreværnsinternater.
Det er der issuet er, at de forlanger et "gebyr" for indlevering af og til,
som regel 4-500 kr. Man kan evt. betale selv, bede sin familie/omgangskreds
om at give et bidrag, eller spørge Tortie-kontoen her i nyhedsgruppen.
Der kan selvfølgelig være overbooket, men det er som regel fra maj og nogle
mdr frem, hvor der er killingeboom. Ellers tager alle internater imod, men
altså ofte mod betaling for at hindre at folk afhænder deres egne kælekatte
som rent affald.
I Kbh's kommune kan man via politiet indlevere fundne/bortkomne/herreløse/
katte, der så køres til Dyreværnet i Rødovre - gratis. Der bliver optaget
rapport. Katten skal som regel afleveres på politistationen. Ved ikke om
andre kommuner har lignende ordninger.

Fra : Siri

Dato : 01-02-07 10:25

> [...]
> bekendts) Som netop lige har fået aflivet sin 14 år gamle hankat og som
> gerne ville give mit lille hittebarn en ny chance.

Yippie! Juble.... Åh, hvor er det bare godt at høre, sådan en dejlig
lille missebasse fortjener det bedste - et rigtigt hyggehjem Hvis du
tog et foto eller to af den, så smid et ind på din
dk-fritid-dyr-kat-profil, please - det er en fryd med missebilleder
Potedask fra Gia, der jo også hygger sig i sit "nye" hjem - hos mig,
nemlig Damen, den bekendtes bekendtes bekendt, er nok klar over, at
det tager tid for en kat at falde til og føle sig hjemme - min dejlige
Gia har foldet sig rigtig ud som kælemis her den sidste måned, det er
bare skønt!
Katte er dejlige - fløjlsbløde og spindende og fantastisk sjove....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar