Igen et bette foto...
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 23:28

Fangede lige Mulle på sofaen. Han er søreme gået i hi, og det var
legekammeraten udenfor også - indtil jeg trykkede på aktivatoren på kameraet
i al fald.

Ja, hende kalder jeg Mille - et eller andet skal jeg jo kalde hende når hun
kommer og kræver servering. Hun ligger på sofaen udenfor, i haven, og
tilløberen ligger indendørs. Men mon ikke hun bliver klogere, når hun har
fået det ind i hendes bette hovede, at jeg ikke er farlig? =)

http://www.hjortmedia.net/mullemille.jpg

HC

Fra : Ragna

Dato : 31-01-07 15:35

Hvor er de søde begge to.
Hvis de to ellers kan finde ud af det sammen, kan du nok snart glæde dig
over synet af de to i den samme sofa!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 16:35

> Hvor er de søde begge to.
> Hvis de to ellers kan finde ud af det sammen, kan du nok snart glæde dig
> [...]

Ork, de kan sagtens sammen - jeg kan høre dem rende rundt og lege tidligt om
morgenen, når jeg ligger og forsøger at tage mig sammen til at stå op. Den
grå kan bare ikke lide mig\mennesker, så hun skrider ud i haven når jeg
viser mig. =)

Hun skal bare lige vende sig til mennesker, tror jeg. Hun for ud af haven
første gang jeg hun så mig, men nu sætter hun sig bare foran mig og venter
på mad - flygter kun væk, hvis jeg kommer FOR tæt på... Så, lidt klogere er
hun vel blevet. (=)

Fra : Mette Lambert

Dato : 31-01-07 19:46

> [...]
> på mad - flygter kun væk, hvis jeg kommer FOR tæt på... Så, lidt klogere er

Det er et rigtigt skønt billede :) og med meeeeeget tålmodighed (som du
lader til at have) skal hun nok gennemskue, at du ikke er spor farlig :)

Med venlig hilsen
Mette Lambert
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-01-07 20:00

Hej HC

Jeg kom til at tænke på om du evt. har prøvet at håndfodre hende, det
prøvede jeg engang med en lille sky mis, som var _meget_ sulten.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 23:22

> Hej HC
>
> Jeg kom til at tænke på om du evt. har prøvet at håndfodre hende, det
> prøvede jeg engang med en lille sky mis, som var _meget_ sulten.

Jeps, det har jeg prøvet nogle gange. De første gange tog hun MEGET
forsigtigt maden, og trådte så tilbage nogle skridt for at spise den. De
seneste gange, hvor jeg har forsøgt mig, har hun slået ud efter maden, for
at få mig til at tabe den, så hun kan nappe den. Men hun lider heller ikke
sult længere, hun får jo mad hver dag.

HC

Fra : Siri

Dato : 01-02-07 10:40

> [...]
> at få mig til at tabe den, så hun kan nappe den. Men hun lider heller ikke

Ha, ha Sej lille missepige - hun lader sig ikke sådan 'narre' eller
lokke.
Mht fodring, så er det altid værd at tage et kig på artiklen om det på
Hanne Engermanns hjemmeside www.mega-mco.dk - den læser jeg selv igennem
ind i mellem, den er fuld af gode tips, hvis man ikke selv er så erfaren
katte-slave
Så er man bedre forberedt, når/hvis der en dag kommer en kat med andre
madvaner end den kat, man har
Hvor er de bare dejlige, de to misser - tusind tak for foto! Skønt at
høre, at du tager dig godt af dem begge, og hun skal nok blive tam, den
lille. Som jeg lige har skrevet i en anden tråd, så tager det tid for en
kat at vænne sig til noget nyt, men se, om et halvt års tid, så ligger
hun såmænd i din sofa og spinder, når du aer hende.
Lad os endelig få lidt mere af føljetonen om de to efterhånden
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar