GSF600S lyd igen
Fra : Thomas

Dato : 28-06-01 22:16

Nej det her er ikke en "hvordan får jeg sejere lyd på min mc"-post

Jeg har tidligere spurgt til en fløjtelyd fra denne model ved kørsel, og fik
også svar som "sådan lyder den motor", men nu synes jeg nærmest den er liige
lovlig markant.

Ved alm kørsel med 100 km/t og ligende, kan man høre en ret markant og
konstant fløjtelyd, som tilsyneladende kommer fra motoren. Ved tomgang høres
ikke rigtig noget.
Jeg tænkte.. den fløjten som er normal.. hvor tydelig er den.. og kan det
skyldes noget der ikke er spændt ordentligt?

Måske burde jeg bare se om jeg kunne prøve en anden bandit, men nu kender
jeg ikke lige nogen som ejer den mc, så...