Lopper
Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 13:35

Hej gruppe.

Mini har for en gangs skyld fået lopper

Jeg ved ikke om det er det milde vejr, men hun plejer ikke at have
lopper. Jeg gav hende Frontline for 8 dage siden, og det hjalp ikke
spor. Jeg ved når der er lopper på færde, fordi de desværre også synes
at mit blod er tiltrækkende.

Jeg var på dyrehospitalet idag og klage min nød, og fik at vide at de
var gået væk fra Frontline fordi lopperne var blevet resistente over
for et stof i dette middel. Så jeg fik Advantage i stedet for. Nu må
vi så se om det hjælper.

Jeg syntes lige, at jeg ville gøre opmærksom på det her i gruppen, så
I ved det næste gang i skal købe loppemiddel. Det er da ærgerligt at
købe 4 ubrugelige pipetter. Det er over 150,- kr., som man jo sagtens
kunne bruge til noget andet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats