Re: ?Re: Skal du på WC? - Så viser jeg dig~
Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 00:56

Tove Krieger wrote:

> Hej igen Siri.
>
> Jeg har dette link i mine "foretrukne" og tænkte, at det måske var
> noget for dig at gemme, hvis du da ikke allerede har hentet siden på
> nettet.
>
> Giftige planter fra a-g

Undskyld Siri, men jeg har lige i aften skiftet fra Internet Explorer
til Firefox, og den driller lidt. Her er et link du kan klikke på:

http://www.killingelisten.dk/planter/

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 01:19

Tove Krieger wrote:

> Undskyld Siri, men jeg har lige i aften skiftet fra Internet
> Explorer til Firefox, og den driller lidt. Her er et link du kan
> klikke på:
> http://www.killingelisten.dk/planter/

Undskyld allesammen, jeg har klokket godt i det og uforvarende fået
startet en ny tråd, så nu er det vist bedst at jeg går i seng. Godnat

Fra : Siri

Dato : 19-01-07 09:23

> [...]
>
> Undskyld allesammen, jeg har klokket godt i det og uforvarende fået
> startet en ny tråd, så nu er det vist bedst at jeg går i seng. Godnat

He, he, kender det - min hjerne bliver til (endnu mere) mos efter kl
23....
Tak, Tove - men lige planter er der rigtig megen obs på og lister over i
selv de mindste begynder-katte-bøger. Så det har jeg læst mig til, men
tak alligevel.

Det, jeg virkelig godt kunne bruge alle mulige tips og praktiske råd om,
det hører hjemme under 'Produkter', under det nye punkt
'Indretningshjælp' (Tak Tonny) - nemlig alt om sikring af altan.
Skriv endelig ind med alt, hvad I ved, jer, der har gjort-det-selv, så
andre kan bruge det også
Min store, murede altan er forsåvidt sikker nok med det, jeg har lavet,
dvs Gia har aldrig forsøgt at hoppe op eller ud (da der heller ikke er
nogen kant, hun kan hoppe op på) - men jeg vil gerne gøre mere ved den.
Bedre sikring - omend ikke plexiglas - men f eks info om forskellige
typer af net, bedste fastgøring af samme, osv, ville være godt under
omtalte punkt i Produkter. Så jeg kan forbedre den nuværende løsning.
Uden selv at være total håndværker, så kan jeg godt svinge hammer og
søm...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar