DVD med snork
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 18-01-07 23:50

Ungen har set en DVD i aften - jeg har siddet ved min computer og
forberedt mig til i morgen, så jeg var ikke lige i stuen.
Det lyder som om DVD'en nærmest slæber. Den er halvgammel, så det er nok
derfor. Men støjen bliver værre... det er som om den er værre i perioder.
Ny DVD? Næh, snorkende Svedske. Godt gemt af vejen i sit Svedskehus, så
man ikke kunne se hende.
Det var da altid noget, vi ikke nåede at indlevere DVD'en til reparation...

Venlig hilsen Dikte - nu med snorketræ

Fra : Siri

Dato : 19-01-07 09:15

> [...]
> man ikke kunne se hende.
> Det var da altid noget, vi ikke nåede at indlevere DVD\'en til reparation...

Ha, ha - går hun den snoooorkende Miss Sophie i bedene
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 19-01-07 22:52

<klip> Ny DVD? Næh, snorkende Svedske. Godt gemt af vejen i sit Svedskehus,

> man ikke kunne se hende.
> Det var da altid noget, vi ikke nåede at indlevere DVD'en til
> reparation...
>
> Venlig hilsen Dikte - nu med snorketræ

Hehe, og er der ikke noget med hun sover hos dig om naten i sengen?
hende skal du nok får fornøjelse af *gnækker*

Muligvis har hun lært det af Frede, han snorker også en del, men han er også
mindst 1 kg. overvægtig, og jeg _kan_ ikke få ham ned i vægt, selvom han får
afmålt diætkost.
På den anden side, Svedsken er vist også en anelse....trind? ikke? *smil*

hilsen Heidi, Svedskens eks-moar
http://choco.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-07 23:14

Benedikte Brisson wrote:
> [...]
> vejen i sit Svedskehus, så man ikke kunne se hende.
> Det var da altid noget, vi ikke nåede at indlevere DVD'en til

LOL Jeg kan da godt forstå, at du blev lidt betænkelig ved den
lyd. Mini snorker også, ikke så højlydt men man kan høre det.

Svedske har nok været meget træt, så snorker man højere.

Forresten, jeg skal se at få scannet et par billeder (papir) af mine 2
gamle katte jeg havde indtil for 10 år siden. Så vil jeg prøve at vise
dem. Jeg tror også du vil blive forbavset over ligheden mellem hende
og min Pjevser (hankat). Han var skøn og havde et sind så dejligt, han
var stille adstadig og rolig som sin bror Nuser (gråstribet).

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats