billige kradsetræer
Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-01-07 15:13

Hej allesammen!

Hørte lige om den her aktionsside idag: www.macca.dk

De har tre gulv til loft lige nu til rigtigt billige penge. Mangler desværre
ikke en selv

Mvh Kari

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 19-01-07 08:35

Jeg har et af deres ''gulv til loft''-kradsetræer, købt for 540,- på qxl
.... to af mine katte er rigtig glade for det og det bliver brugt
dagligt, både som sovemøbel, men osse som '' fræse op og ned og slås med
hinanden møbel''
Da jeg fik træet, var det i en forkert farve .... men deres kundeservice
er tiptop, så der var ingen problemer med at få det byttet
Prisen på deres varer, varierer selvfølgelig efter hvor mange der byder
på dem ... men det er sjældent at den kommer så højt op, at det ikke kan
betale sig.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 19-01-07 17:04

> De har tre gulv til loft lige nu til rigtigt billige penge. Mangler
desværre
> ikke en selv

Tak for tippet... jeg mangler en da vores nu afdøde hankat har splittet
vores kradsetræ totalt ad. Min hunkat derimod bliver glad når hun finder
ud
af jeg har købt et nyt på auktionen. Måtte byde 360 kr. for et gulv til
loft. Nu venter jeg bare på at de kontakter mig, for kan ikke læse på
hjemmesiden hvad man skal gøre, når man har vundet en auktion.

/Lars

Fra : Kari Eiffert

Dato : 19-01-07 19:41

"Lars Bjerregaard" <lars.bjerregaard@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> loft. Nu venter jeg bare på at de kontakter mig, for kan ikke læse på
> hjemmesiden hvad man skal gøre, når man har vundet en auktion.

Tillykke med træet Håber hun bliver super glad for det

Mvh kari

Fra : Kat-fan

Dato : 20-01-07 14:29

Jeg har købt et på auktion hos qxl fra denne sælger
http://auktioner.qxl.dk/Wonders+of+the+World for 350 kr og det var
rigtigt flot.