Hilsen fra Hanne Engermann
Fra : Siri

Dato : 17-01-07 11:35

Kære gruppe.
Efter at have mailet Natravnen Hanne, den kloge kvind' med et par
spørgsmål - bl a om, om hun var gået i vinterhi - kan jeg overbringe
en hilsen fra hende til gruppen.
Der er travlt i Mega-hjemmet døgnet rundt med flere hold plejekillinger
(skal vi lige råbe hurra for indsatsen) og vist også et par Mega-kuld....
De er sikkert nuttede alle....
Ja, det var bare det
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 14:13

Siri wrote:
> [...]
> plejekillinger (skal vi lige råbe hurra for indsatsen) og vist også
> et par Mega-kuld.... De er sikkert nuttede alle....

Hej Siri

Tusind tak for hilsenen
Havde faktisk undret mig over stilheden fra Hannes side på det sidste, men
nu har vi jo forklaringen
Og skønt at folk tager plejekuld ind, dcet fortjener et skulderklap...

Mange hilsener fra Louise

Fra : Denise

Dato : 17-01-07 15:55

Siri wrote:
> [...]
> plejekillinger (skal vi lige råbe hurra for indsatsen) og vist også
> et par Mega-kuld.... De er sikkert nuttede alle....

Tak for hilsnen til gruppen fra Mega.
Ja hun er en gutterkvinde stort HURRA fra mig

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-07 16:17

Siri wrote:
> [...]
> plejekillinger (skal vi lige råbe hurra for indsatsen) og vist også
> et par Mega-kuld.... De er sikkert nuttede alle....

Mange tak for hilsenen fra Hanne. Hun har selvfølgelig hænderne fulde
(som sædvanlig), det er beundringsværdigt at hun har små
plejekillinger. De har det med garanti godt hos hende.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats