Et bette foto...
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 20:37

Tog lige et foto af min tilløber og den vildkat, der kommer på besøg hver
dag. De lå sammen i morges, i en stol, den lille røde har taget som
sovesofa, og slangede sig - men da jeg stod op rejste vildkatten sig
hurtigt, som hun plejer, og gjorde sig klar til spring - men jeg nåede lige
at fange hende her på billedet før hun fløj ud af vinduet.

Hun kom tilbage, som sædvanligt, hen på aftenen og fik mad igen. Hun har en
tørfoderskål stående udenfor, men får et stykke kød (kylling, bøf, fisk,
eller hvad jeg nu selv spiser) om aftenen...

Hun vil dog ikke have noget med mig at gøre... Hvæser og slår ud efter mig,
hvis jeg kommer alt for tæt på... Ellers sidder hun bare og glor på mig, og
venter på servering.

www.hjortmedia.net/katte.jpg

Fra : Siri

Dato : 17-01-07 10:50

> [...]
> hurtigt, som hun plejer, og gjorde sig klar til spring - men jeg nåede lige
> at fange hende her på billedet før hun fløj ud af vinduet.

--- Åh, ha, ha ha Dejligt foto med tekst Ja, 'de er skøre, de
romere (S.P.Q.R.)'...

> Hun vil dog ikke have noget med mig at gøre... Hvæser og slår ud efter mig,
> hvis jeg kommer alt for tæt på...

Arh, mon ikke det bedrer sig med tiden - især, når du forkæler hende
sådan, og giver hende tid - respekterer hendes skyhed, og lader hende
nyde maden.
Go' metode - til katte såvel som alle andre
Tillykke med dem begge
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-07 12:24

Siri wrote:

> --- Åh, ha, ha ha Dejligt foto med tekst Ja, 'de er skøre,
> de romere (S.P.Q.R.)'...

Hvilket foto ? Er man gået glip af et billede ?
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 12:33

> Hvilket foto ? Er man gået glip af et billede ?

Jeps:

www.hjortmedia.net/katte.jpg

Dér er fotoet =)

Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-01-07 15:19

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hun vil dog ikke have noget med mig at gøre... Hvæser og slår ud efter
> mig, hvis jeg kommer alt for tæt på... Ellers sidder hun bare og glor på

åååårh hvor søøøde
Den grå ligner fuldstændig mine forældres Rasmine

Mvh Kari

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-07 18:40

Kari Eiffert wrote:
> "Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse

> åååårh hvor søøøde
> Den grå ligner fuldstændig mine forældres Rasmine
>
> Mvh Kari

De er vel nok kære, de ser også noget overraskede ud. Jeg så linket i
dette svar fra Kari, for HC's indlæg er slet ikke gået ind på min
computer - mystisk.

Nu varer det nok ikke længe inden du har 2 katte HC.