stor nyhed på vildkat.dk
Fra : Siri

Dato : 16-01-07 11:04

Kære gruppe
Med fare for at gå folk i bedene med mht selv at ville fortælle deres
nyheder - så har vildkat.dk bekendtgjort en stor nyhed på forsiden -
noget, der sikkert vil glæde os alle.

Tag et kig - det er jo et dejligt site i det hele taget.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 16-01-07 18:00

Siri wrote:
> [...]
> noget, der sikkert vil glæde os alle.
>
> Tag et kig - det er jo et dejligt site i det hele taget.

Nææææh, mange tillykker Dorthe )
Går ud fra vi hører nærmere når der bliver tid til det

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-01-07 19:23

Jubiii tillykke Dorthe med den lille ny *killing*

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-01-07 20:57

Marianne Hellemose wrote:
> Jubiii tillykke Dorthe med den lille ny *killing*

Også et stort tillykke herfra med familieforøgelsen. Det gør skam ikke
spor hvis vi får et billede at se (måske lidt senere) for du har jo
nok at gøre p.t.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : dpl

Dato : 17-01-07 15:29

Hejsa
Det er ganske vist, at vi lørdag morgen fik en dejlig søn på Nykøbing
Falster sygehus. Han er bare så lækker, man kan slet ikke løsrive sig.
Han var 55 cm og 3700g, og skal hedde Storm. Storesøster Klara går meget
op i at hjælpe og trøste osv. Hunden er begrænset nysgerrig, og kattene
er som sædvanlig fløjtende ligeglade. Sibirerne holder dog en vis
sikkerhedsafstand, da de ikke helt ved hvad de skal synes om de lyde der
kommer fra den der nye tingest.

Et første lille billede kan ses her:
http://www.kishka.dk/images/klara/storm1.jpg

Hilsen Dorthe
www.vildkat.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-07 16:10

dpl wrote:
> [...]
> ligeglade. Sibirerne holder dog en vis sikkerhedsafstand, da de
> ikke helt ved hvad de skal synes om de lyde der kommer fra den der

Tusind tak for synet Dorthe (man skal bare bede om billeder så kommer
de fluks)

Hvor er han en skøn lille fyr, sikke et udtryk af så nyt et lille
barn. Rigtig meget held og lykke med ham. (hans navn passer jo
meget godt med vejret da han blev født

Fra : Siri

Dato : 17-01-07 16:29

> [...]
> er som sædvanlig fløjtende ligeglade. Sibirerne holder dog en vis
> sikkerhedsafstand, da de ikke helt ved hvad de skal synes om de lyde der

Nææææhhh... Nååårhhh - det var godtnok meget 'nybagt' lille dreng....
Det er altså dejligt at se dem så små og nye, ufatteligt små.... Jeg har
haft den glæde at få lov at kigge forbi og hjælpe gode veninder lidt med
deres meget 'nybagte' små her i Kbh
Som jeg forsøgte at skrive i formiddags - dejligt med fotos - også af en
lille 'menneske-killing'
At jeg så til en vis grad forstår og kan sætte mig ind i Sibirernes
oplevelse af sagen... Men hvad, mon han hyler så meget endnu -
han ser da molto tilfreds ud, ham den lille Storm dejlighed
Tillykke igen

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 16:34

dpl wrote:
> [...]
> vis sikkerhedsafstand, da de ikke helt ved hvad de skal synes om de
> lyde der kommer fra den der nye tingest.

Kære Dorte

Mange gange tillykke med familieforøgelsen, hvor er Storm da dejlig

Mange hilsener fra Louise, og potedask fra Buster

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-01-07 16:39

Jamen han er da en dejlig lille gut ) men du kommer jo altid med
smukke smålinger hvad enten de er to eller firbenede. Stort tillykke med
ham.

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 17-01-07 17:00

dpl wrote:
> [...]
> vis sikkerhedsafstand, da de ikke helt ved hvad de skal synes om de
> lyde der kommer fra den der nye tingest.

Tillykke igen - han ser da nogenlundet fredelig ud synes, men jeg kan
godt forstå misserne er lidt tøvende

--
Hilsen Denise