Hilsen fra Buster
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 18:45

Hej katte og slaver

Her er lige et lille miav fra mig, og jeg har naturligvis fået min slave til
at tage imod diktat...

Jeg har nu boet her i et helt år, det siger slaven i hvert tilfælde, og jeg
har det egetnlig meget godt. Slaven er ved at være opdraget, så nu gør hun
det meste af det jeg beder hende om.
Der er dog nogle ting hun ikke har lært endnu, fx at jeg vil ud når det
passer mig, og ikke når det passer hende.. Men hun siger at hun ikke er
meget for at jeg fx er ude om natten.
Jeg har dog lært hende at hun så skal lade være med at lukke døren til
soveværelset, så kan jeg nemlig komme ind og holde øje med hende når hun
sover. Jeg ligger på min egen pude i sengen, lige ved siden af slavens
hoved, og det er godt nok. Der er bare et problem, min slave snorker! Men
det er jeg dog ved at have vænnet mig til..

Hun giver mig noget fint nok mad, men jeg får mest tørkost, og jeg kan altså
bedst lide vådkost... Men hun siger det anden er sundere, men jeg får dog
vådkost et par gange om ugen Så skynder jeg mig at spise op, for der
skulle jo nødig gå noget til spilde..

Jeg har også fået mine helt egne sovepladser i lejligheden, det er bare ikke
altid at slaven respekterer det, men så gør jeg bare hvad jeg kan for at
fortælle hende at det er _min_ plads, også selvom jeg ikke lige havde tænkt
mig at bruge den lige på det tidspunkt.

Inde ved siden af bor der en ret strid madamme, hun gør alt for at fortælle
mig at hun var her først, men hendes lillebror er nu god nok, han lægger i
hvert tilfælde ikke op til slåskamp hele tiden... Hvis storesøster, den
stride madamme, går ind i min lejlighed får jeg bare slaven til at jage
hende ud igen, det er vel det man har slaver
til

Slaven er så fræk at vaske alle mine dufte af hver morgen, så det er et
værre arbejde at sørge for at hu dufter rigtigt. Men det jeg allermindst
forstår er hvad hun skal bruge vand til, når hun vasker sig... Det er da
slet ikke nødvendigt. Se bare på mig, jeg klarer mig fint med en tunge og
et par poter...

Nå, ikke mere for denne gang, ville bare lige fortælle jer andre at jeg har
det godt nok her hos SLave Louise, så her skal jeg nok blive...

Mange hilsener fra Buster

NB: Jeg skulle hilse fra Slaven og sige tak for hjælp her i gruppen... ´Med
jeres hjælp har det været endnu lettere for mig at opdrage hende...

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-01-07 00:31

Louise wrote:
> Hej katte og slaver

Hej Buster, din lille slavepisker.

> Her er lige et lille miav fra mig, og jeg har naturligvis fået min
> slave til at tage imod diktat...

Sæ'føli', hvad har du hende ellers til ?

> [...]
> det passer mig, og ikke når det passer hende.. Men hun siger at hun
> ikke er meget for at jeg fx er ude om natten.

Hun har ganske ret, så det må du desværre finde dig. Misser skal ikke
rende ude om natten og slås og blive kørt ned, så ville Louise blive
meget ked af det.

> [...]
> ved siden af slavens hoved, og det er godt nok. Der er bare et
> problem, min slave snorker! Men det er jeg dog ved at have vænnet

Du snorker sikkert også selv

> [...]
> men jeg får dog vådkost et par gange om ugen Så skynder jeg mig
> at spise op, for der skulle jo nødig gå noget til spilde..

Tørkost er også godt for tænderne. Våd mad giver tandsten, og skal du
til dr. dyr og have dem renset, det er både dyrt og ikke særlig sjovt.

> [...]
> Hvis storesøster, den stride madamme, går ind i min lejlighed får
> jeg bare slaven til at jage hende ud igen, det er vel det man har

Du skal sandelig heller ikke finde dig i noget

> [...]
> sig... Det er da slet ikke nødvendigt. Se bare på mig, jeg klarer
> mig fint med en tunge og et par poter...

Det må du lære hende, vand er jo blevet ret dyrt

> Nå, ikke mere for denne gang, ville bare lige fortælle jer andre at
> jeg har det godt nok her hos SLave Louise, så her skal jeg nok
> blive...

Du ville da være godt tosset hvis du forlod sådan en god slave.

> Mange hilsener fra Buster
>
> NB: Jeg skulle hilse fra Slaven og sige tak for hjælp her i
> gruppen... ´Med jeres hjælp har det været endnu lettere for mig at
> opdrage hende...

Hils slaven og sig selv tak.

--
Venlig hilsen Mini og hendes slave
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 16-01-07 16:42

> [...]
>
> NB: Jeg skulle hilse fra Slaven og sige tak for hjælp her i gruppen... ´Med
> jeres hjælp har det været endnu lettere for mig at opdrage hende...

Hej Buster
Denne slave skulle hilse fra Gia og sige, at hun er enig, det er slet
ikke dumt at flytte ind hos en slave, der leverer egen pude ved
hovedpuden og diverse udsigspladser osv.
Ave Busters vejrgudinde Louise - apropos, så er der nok andre end
Buster, der er trætte af regnvejret
Gia er også glad for gruppen, alle de skøre, sjove og nyttige indlæg -
og for vildkat-sitet, der gav hende flytte-mulighed. Tak
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar