The Cute Project [LINK]
Fra : O. Skjold

Dato : 14-01-07 13:22

Faldt tilfældigt over denne: http://www.thecuteproject.com/

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)
Mailadr. er valid

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-01-07 14:35

O. Skjold wrote:
> Faldt tilfældigt over denne: http://www.thecuteproject.com/

Tak for det. Den er allerede gemt i foretrukne. Det er nogle aldeles
vidunderlige små film med dyrebørnene, især den hvor en lille killing
skøjter rundt i på tallerkenen med madrester

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : O. Skjold

Dato : 14-01-07 18:16

Tove Krieger skrev i

<klip>

> Tak for det. Den er allerede gemt i foretrukne.

Ja, jeg tænkte godtnok også på, at I måske kendte den i forvejen

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-01-07 18:22

O. Skjold wrote:
> Tove Krieger skrev i
>
> <klip>

> Ja, jeg tænkte godtnok også på, at I måske kendte den i forvejen

Nej Skjold det gjorde jeg godt nok ikke, jeg mener at jeg gemte den
med det samme inden jeg begyndte at nyde de små film.

Ok, det jeg skrev kunne også godt misforstås.

Fra : Siri

Dato : 14-01-07 21:54

> O. Skjold skrev:
> Faldt tilfældigt over denne: http://www.thecuteproject.com/
> Mvh.
> O. Skjold (Odense)
> Mailadr. er valid

Uh...
Hvad kan jeg sige - mundlam og ordløs (for en gangs skyld!) - næsten!
Tak er kun et fattigt lille ord - hvor er de dejlige, nuslingerne!
Nu skal min egen lille nusling nusses og redes - jubiiii
Glæder mig molto til at min PC-ven får mine højttalere til at virke
igen, så jeg rigtig kan nyde den der maukie-side, du engang postede link
til - tak igen!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar