Har du optaget "Godt Begyndt" om anlæg af ~
Fra : Carsten Kring

Dato : 28-06-01 21:29

Hej!

Jeg står for at skulle "reetablere" vores græsplæne, der har været
mosbefængt og lider under af at en traktor har kørt på den ifm. total
oprydning i haven.

Jeg hørte, at Godt Begyndt for nylig handlede om anlæg af græsplæne - men
jeg fik ikke optaget det.

Hvis du er i besiddelse af et bånd med optagelsen på, vil jeg gerne købe
det.

Måske kan du anbefale en købe-film om emnet eller henvise til en hjemmeside?

På forhånd tak...

mvh/Carsten

Fra : Martin kirk

Dato : 28-06-01 22:47

Hej Carsten
på Biblioteket kan du låne godt begyndt udendørs
her kan du se hvordan du reetablere en græsplæne
video er fra 1995. jeg har lige lånt den på Risskov bibliotek

NB også godt begyndt går ind for genbrug !!!

Hej
Martin