Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedsøgning
Fra : Jens Lykkebo

Dato : 28-06-01 21:44

Hvis du leder efter et bestemt billede, så prøv søgemaskinen

http://images.google.com

Hilsen Jens.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-06-01 21:52

"Jens Lykkebo" <Lykkebo@privat.dk> wrote in message
> Hvis du leder efter et bestemt billede, så prøv søgemaskinen
>
> http://images.google.com

takker for din oplysning... Jeg har faktisk flere gange ledt efter en sådan
søgemaskine... når man liige skal finde et billede

Fra : Jan Andreasen

Dato : 30-06-01 13:57

Google er det nye skud på stammen med søgemaskiner, hvor man kan søge efter
billeder.
Gennem flere år har man kunnet søge efter billeder på AltaVista, som jeg har
brugt mange gange med held; prøv på
http://dk.altavista.com/searchimg?stype=simage

Hilsen: Jan