U-bad
Fra : Glenn H. Schmidt

Dato : 05-02-07 20:26

Så har vi en U-båd mere her på vestkysten..

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article268562.ece

Glenn

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-02-07 20:31

Glenn H. Schmidt wrote:
> Så har vi en U-båd mere her på vestkysten..
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article268562.ece
>
> Glenn

citat:
Fiskene i havet ved Jyske Rev fik mandag uventet besøg af en gammel
russisk ubåd. Godt 50 kilometer vest for Thyborøn gik den gamle ubåd til
bunds.

Ærgeligt den er så¨langt fra land, det tager jo en krig at sejle derud.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : kb

Dato : 05-02-07 20:53

"Søren Reinke" <soren@REMOVE.reinke.dk> skrev i en meddelelse
Glenn H. Schmidt wrote:
> [...]

C.T.O. Søren Reinke
www.Xray-Mag.com Your free online dive magazine
Download it in PDF, just like a real magazine

Ja vi har vel 3 timer men så kan vi også få 2-3 dyk der ude

Kim

Fra : KLogeaage

Dato : 06-02-07 18:29

3 timer ?
Jeg kan svømme derud på det halve

Fra : kb

Dato : 06-02-07 19:57

Go tur

Kim

Fra : Jan Birk

Dato : 05-02-07 20:50

> [...]
> bunds.
>

> Ærgeligt den er så¨langt fra land, det tager jo en krig at sejle derud.

Pjat, hvis vejret er OK og lommepengene sidder løst, tager det under en
time

/Jan

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 05-02-07 21:26

On 5 Feb., 20:50, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:

> Pjat, hvis vejret er OK og lommepengene sidder løst, tager det under en
> time

Ja. og det gælder vist også om at være hurtig. For så vidt jeg forstår
vil ejeren se hurtigst muligt at få den op igen, så den kan komme
videre.

Men ok, det er jo selvfølgelig ikke sikkert at det er så nemt at få
den op. Whiskey ubåden ved Bornholm måtte de jo opgive.

Jens Olsen

Fra : Vildmand

Dato : 06-02-07 00:08

Det kunne være at vi skulle til at kigge lidt på noget Heli dykning..
så kan sådan en tur vel ikke tage så lang tid..
Fik desvære ikke lavet et da jeg have muligheden.. kostede osse kun
1200 pr dyk..
http://www.heli-diver.com/ ved ikke lige om der er ander der laver den
slags men de her gutter skulle være super.. ligger i australien.. en A
$ er ca 5 dkk..

Anders S

Fra : Clevin

Dato : 06-02-07 08:57