Tornado el. Humber RIB i DK?
Fra : anders

Dato : 05-02-07 14:41

Hejsa,

Hvem forhandler disse både i Danmark?
Har søgt forgæves søgt på nettet, men har kun fundet en norsk side og
ingen priser...

mvh
Anders

Fra : Henrik Jensen

Dato : 05-02-07 16:39

Hej,

Jeg har købt Tornado 2 gange i UK. http://www.ribs.co.uk

Pacific Boats i København er eller var eneforhandlere i DK, men glemt
alt om dem, servicen er meget bedre i UK og de ved hvad de snakker om,
Pacific er bare købmand.

Tornado bliver nu lavet i Kina, min nuværende båd var den sidste der
blev bygget i UK. Forvent minimum 1 halvt års leveringstid.

Barnet Marine har opgivet (eneforhandler i UK) Tornado lidt og sælger
et andet meget, meget tilsvarende produkt (uden at sige kopi) XS-ribs.

Jeg har sejlet på Humberbåde nogle gange, meget lig Tornado, men måske
en anelse billigere og dertil svarende kvalitet, men ved ikke om de
sælges i DK. Uanset hvilken mærke RIB, så ville jeg altid købe i UK,
momsen udligner transporten.

Du er velkommen til at spørge om flere råd hvis det er.

Mvh.
Henrik Jensen

Fra : anders

Dato : 07-02-07 18:47

Hej Henrik,

Mange tak for dine tips - det kan meget vel være at jeg vender tilbage
med flere spørgsmål!

Takker
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 07:52

Hej
Jeg faldt over denne hjemmeside.
www.pablo.dk

Han har tornado både på siden!

\michael

Fra : Henrik Jensen

Dato : 22-02-07 12:20

Hej igen,

Som sagt. Tornado bliver nu lavet i Kina og deres leveringstider er
meget svingende. Glem danske forhandlere, RIBS kan købes direkte i UK,
med stor fordel, specielt med større både og motorer.

Laurence Lock hos Barnet Marine giver en fantastisk service og sælger
XS ribs... Et lige så godt og meget tilsvarende produkt som Tornado. 2
både, 300 emails og aldrig mere end to timers svartid!!

Mvh.
Henrik

Fra : anders

Dato : 22-02-07 15:29

On 22 Feb., 12:19, "Henrik Jensen" <henrik_h_jen...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
> XS ribs... Et lige så godt og meget tilsvarende produkt som Tornado. 2
> både, 300 emails og aldrig mere end to timers svartid!!

Mja, nu har jeg imellemtiden været en tur ude med din ex-båd,
unægtelig en anderledes positiv oplevelse end vores nuværende
aluminiums-rib-helvede. Det ender nok med at vi må en tur til
UK...

mvh
Anders

Fra : Henrik Jensen

Dato : 22-02-07 18:54

En af Erbs´ kammersjukker?

Giv endelig lyd fra dig hvis du mangler hjælp!

Henrik

Fra : lars@pablo.dk

Dato : 23-03-07 09:23

On 5 Feb., 14:41, "anders" <anders.bomho...@gmail.com> wrote:
> Hejsa,
>
> Hvem forhandler disse både i Danmark?
> Har søgt forgæves søgt på nettet, men har kun fundet en norsk side og
> [...]

Hej Anders,

Vi har i Pablo Marine netop begyndt arbejdet som enedistributør af
Tornado i Danmark.
De første både er allerede på vej til deres købere.
Leveringstiden er i øjeblikket ca. 12 uger
Du kan se meget mere på vores hjemmeside: www.pablo.dk (der er
allerede en del information, og det vil løbende blive udbygget).
En Tornado bliver altid bygget som en one-off båd, så priserne
afhænger fuldstændigt af hvordan båden udstyres.

Med venlig hilsen,

Lars Hjorth

Pablo Marine, Gåseagervej 8, 8250 Egå, T: 86 26 56 55