Blybælte Superior
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 05-02-07 14:09

Fra : Allan Jensen

Dato : 05-02-07 14:32

.....jeg tror let det hænger i på vragdyk, nej gør som Manley, han har
øl-lommer i dragten og har brugt dette system i årevis

mvh. Allan Jensen

Fra : Henrik Manley

Dato : 05-02-07 15:34

> ....jeg tror let det hænger i på vragdyk, nej gør som Manley, han har
> øl-lommer i dragten og har brugt dette system i årevis

Det var den gamle dragt, den nye er desværre ikke indrettet med lige så gode
lommer, der kunne være 3 dåser i hver lomme i den gamle, men den nye kan der
kun være 2. Om sommeren dur det kun i forbindelses med Nitrox da øllen
ellers bliver for varm under deko. Jeg har tænkt på en envejs sut så man kan
drikke øllen under deko inden den bliver varm uden er kommer vand i den.

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 05-02-07 15:54

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message

> Det var den gamle dragt, den nye er desværre ikke indrettet med lige så
> gode lommer, der kunne være 3 dåser i hver lomme i den gamle, men den nye
> kan der kun være 2.

Jeg har heldigvis fået det modsatte problem i min nye dragt

>Om sommeren dur det kun i forbindelses med Nitrox da øllen ellers bliver
>for varm under deko. Jeg har tænkt på en envejs sut så man kan drikke øllen
>under deko inden den bliver varm uden er kommer vand i den.

Check "Hydration Bladder" som virker ganske fint hos:
http://scubagear.dk/

/Sune

Fra : Jan Birk

Dato : 05-02-07 20:56

> Jeg har heldigvis fået det modsatte problem i min nye dragt

> Check "Hydration Bladder" som virker ganske fint hos:
> http://scubagear.dk/

Denne bladder - som jeg bare kalder en øl-pose, kan faktisk køles ned,
hvis man snor den om førstetrinet og hælder resten af (- dekoen) gassen
hurtigt nok ud. Så er der kold øl Måske skulle man lave designet
om, så det passer ned over et førstetrin??

/Jan