Tegning over Fu Shan Hai er lagt på divein~
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 04-02-07 13:45

Fra : Allan Jensen

Dato : 05-02-07 09:25

.....er det blevet sådan en vane, at du tilføjer lidt nyt på siden hver 5. år
Claus ?

mvh. Allan Jensen

"Claus Grell Hansen" <nospam@divein.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 05-02-07 11:47

Allan, Allan..
Få nu styr på begreberne..
Ting der sker hver 5. år bliver aldrig en vane.

Men jeg erkender gerne at siden har været i glemmebogen.
Måske skulle jeg skrive lidt om de ca 7 nye vrag vi finde hvert år.
Jeg vil jo bare så gerne være som dig

Claus

news4Av8PSHHA.7468@gud.bends.dk...

Fra : Allan Jensen

Dato : 05-02-07 12:48

.....med 7 nye vrag om året, så må der da være en masse spændende ting at
skrive om.

Det er jo ikke så spændende at læse det jeg selv har skrevet - med al
selvrespekt - så jeg kigger lidt rundt på nettet med jævne mellemrum,
for at se hvad der sker ude i den store verden. Det er skuffende lidt nyt
jeg finder og de hjemmesider som allerede er på nettet, bliver aldrig
opdateret.

Lad dette være en opfordring til alle dykkere som ejer et tastatur, skriv
dog jeres oplevelser ned og tag evt. et par billeder også - og ikke kun af
udstyret (gab).

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 05-02-07 15:30

Note taken...

Claus
(det var os der fandt fu shan hai)

Fra : Allan Jensen

Dato : 05-02-07 15:41

RESPEKT !

Men det var os der hørte over vhf-en, da den gik ned. Temmelig underholdende

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 05-02-07 15:48

For at rydde en hver tvivl af vejen - Det var en joke

Synet i sig selv var også en oplevelse...