hvor finder jeg bogen "THE DIVING INSTRUCT~
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 23:35

hej Alle,

Søren A, har anbefalt bogen "THE DIVING INSTRUCTOR'S MANUAL" skrevet af BSAC

og da den lyder god kunne jeg godt tænke mig at købe den, MEN kan man finde
den et sted her i DK, eller er der måske en af jer der har den brom brugt
som godt vil sælge den ?

jeg ved godt jeg kan købe den via BSAC's egen hjemme side, men jeg syntes at
25£ plus noget porto osv er lidt dyrt.

det kunnne også være at der var en af jer der var BSAC medlem som kunne købe
den for mig, så spare man jo lige 10£

hvis jeg kan finde den her hjemme spare jeg jo sikkert portoen

ja alle triks gælder for en fatig jyde

så håber der er nogle der kan hjælpe.

mvh Morten

Fra : Johnny Christensen

Dato : 04-02-07 07:51

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> det kunnne også være at der var en af jer der var BSAC medlem som kunne
> købe den for mig, så spare man jo lige 10£
>
> hvis jeg kan finde den her hjemme spare jeg jo sikkert portoen
>
> ja alle triks gælder for en fatig jyde

Hvor meget dykning får du egentlig lavet når du er på sådan et stramt
budget?
Hvis 150-200kr kommer til at stå i vejen for viden, så har man sq et
alvorligt problem...

God bedring
Johnny