Fu Shan Hai en spytklat borte!
Fra : Marianne Larsen Brix

Dato : 02-02-07 11:56

Fra : Allan Jensen

Dato : 02-02-07 14:30

....hvis jeg havde en gås som lagde guldæg, så tror jeg ikke jeg solgte den

De Bornholmere tsk tsk

Med de voldsomme stigninger på stål, varer det nok ikke længe inden vraget
bliver sprængt og skrotbjærget.

mvh. Allan Jensen
www.vrag.dk

Fra : __vaDer

Dato : 02-02-07 14:46

Hej,

"Allan Jensen" <alj@vrag.dk> wrote in message
> ...hvis jeg havde en gås som lagde guldæg, så tror jeg ikke jeg solgte den
>

> De Bornholmere tsk tsk

Touché :)

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 02-02-07 15:16

Det er vel som at købe en hest..
Måske kommer den til at løbe stærkt - måske skal den slagtes.

Men igen.. Måske skulle man bare købe en cykel.

Claus

Fra : Jan Birk

Dato : 02-02-07 20:23

> Med de voldsomme stigninger på stål, varer det nok ikke længe inden vraget
> bliver sprængt og skrotbjærget.

Det kommer nok lidt an på om der skal søges souvenir optagelse. Jeg
startede for knap 3 år siden, og har ikke fået tilladelsen endnu.

Så der er håb forude - altså for at vraget bliver hvor det er!

/Jan (en der ikke giver op!)