Fu Shan Hai - tak til alle
Fra : Jan Birk

Dato : 30-01-07 14:45

Kære alle,

Som det allerede er rygtes, har Søfartsstyrelsen ophævet forbudet
omkring dykning på Fu Shan Hai.

I den fobindelse vil jeg på vegne af Dykkeriet gerne takke alle som har
været med til at hæve forbudet. Der har været en stor indsats fra mange
dykkere, firmaer og magasiner.

Det værer sig lige fra starten med underskriftsindsamlingen, til de
mange skriverier, til opnåelsen af dispensationen og etablering af den
efterfølgende dokumentation.

Sammen har vi nået det resultat som vi ønskede, nemlig at kunne dykke
frit på Fu Shan Hai. Sammen var vi stærke.

Selve ophævelsen træder i kraft ved udgivelsen af førstkommende
'Efterretninger for Søfarende'.

Du kan læse mere (inkl. ophævelses-brevet) på: www.fushanhai.dk

På vegne af dykkeriet, endnu engang tak til alle for den store indsats.

/Jan

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 30-01-07 15:08

Så skal vi snart af sted igen
http://www.dykmag.net/dk/docs/g_magasinet/dyk_nyhed.php?logid=596
/Sune medlem Dykkeriet

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 30-01-07 17:14

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=29673&
/Sune

Fra : Ruth Kjær

Dato : 30-01-07 17:32

Rigtig godt gået at få ophævet forbudet. Stort tillykke med det flotte
arbejde, der har båret frugt :)

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 30-01-07 17:37

Mere presseomtale:
http://bornholm.nu/?Id=11520
/Sune

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 30-01-07 17:46

Jan Birk skrev i Message-ID: <epni51$bku$1@news.net.uni-c.dk>:

> På vegne af dykkeriet, endnu engang tak til alle for den store
> indsats.

Jeg vil gerne sige tak på vegne af mig selv!

--
Peter Fjelsten (DIR-DK) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 31-01-07 08:57

Lidt live udsendelser:
http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=30-01-2007&cID=1&vId=337235
http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=30-01-2007&cID=2&vId=337321
/Sune

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 31-01-07 09:13

En til:
http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=29678&vID=dykker_085713.wmv
/Sune

Fra : TT

Dato : 31-01-07 16:07

> På vegne af dykkeriet, endnu engang tak til alle for den store indsats.
>
> /Jan

Fedest, hvem på øen har så taget bolden at at arrangere ture derud?

-

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 01-02-07 13:13

Lur mig om ikke øen dykkere skal derud, så mon ikke man kan komme med for
lidt mønt.

Claus

http://www.divein.dk

Fra : Sune Jorgensen