Fu Shan Hai
Fra : Flemming Schou

Dato : 30-01-07 13:16

Hej Alle Gode dykkere..

Søfartsstyrelsen har ophævet dykker forbudet på Vraget af Fu Shan Hai,
med dags dato.

Det er nu logligt at dykke på vraget, så pas på jer selv der ude.

Se mere om vraget på www.safeair.dk / Spændende vrag

De bedste hilsner fra

Safe Air Diving

Flemming Schou & Per Søgaard

Fra : TT

Dato : 30-01-07 14:28

"Flemming Schou" <erhvervsdykker@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med dags dato.
>
> Det er nu logligt at dykke på vraget, så pas på jer selv der ude.

Det var da dejligt, men hvor ser man det henne ??

-Torben

Fra : Clevin

Dato : 30-01-07 14:40

TT wrote:
> "Flemming Schou" <erhvervsdykker@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hvor højt stikker vraget fra de 69 meter?

/Clevin

Fra : Jan Birk

Dato : 30-01-07 14:46

> Hvor højt stikker vraget fra de 69 meter?

Du kan læse detaljer på: www.fushanhai.dk, men vraget stikker op til ca.
25 meter.

/Jan

Fra : Clevin

Dato : 30-01-07 14:49

Jan Birk wrote:

> Du kan læse detaljer på: www.fushanhai.dk, men vraget stikker op til ca.
> 25 meter.
>
> /Jan
Hej,

Jeg har fulgt med på siden, men kunne ikke finde informationen omkring
dybden. Er der noget at se på for alm. rekreative dykkere ned til 40
meter....Vragt ligger jo ikke så langt fra land.

/Clevin

Fra : Clevin

Dato : 30-01-07 14:53

Jan Birk wrote:

> Du kan læse detaljer på: www.fushanhai.dk, men vraget stikker op til ca.
> 25 meter.
>
> /Jan
Desuden, kommer der noget officielt omkring fjernelse af dykkerforbudet
på vraget?

/Clevin

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 30-01-07 15:33

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> wrote in message

> Desuden, kommer der noget officielt omkring fjernelse af dykkerforbudet på
> vraget?

Sandsynligvis på fredag d. 2 februar:
http://www.fomfrv.dk/efterretning/efterretninger_ny.htm
/Sune

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 30-01-07 16:10

> [...]
> med dags dato.
>
> Det er nu logligt at dykke på vraget, så pas på jer selv der ude.

Så behøver man ikke tage til Kristansand mere

Det er jo næsten samme dybder som på M/S Seattle

Bjarne

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 02-02-07 13:01

Så blev det helt officielt:

http://www.frv.dk/efterretning/efterretninger_ny.htm

*139.
Danmark. Østersøen. Bornholmsgat. Hammer Odde N. Vrag. Dykkerforbud ophævet.
EfS-henvisning. 6/246 2004.

Position. 55° 20,76´ N 14° 45,27´ E, vrag, 25 m.
Detaljer. SFS har ophævet forbudet mod dykning i en radius af 1000 m fra
vraget på ovennævnte position.
Søkort. 189 (INT 1336), 188.
Publikation. [J.nr. 2503-0006-04].

(SFS 30. januar 2007)