PADI priser
Fra : Clevin

Dato : 29-01-07 13:06

Hej,

Er der nogen som kan fortælle det koster at "Go Pro!" med PADI. Her
tænker jeg ikke på kursuspriser, men hvad det koster i årligt fee til
PADI, hvad forsikringer koster og hvad certificeringer af f.eks. Open
Water dykkere koster? Og evt. andre udgifter...

/Clevin

Fra : Mikkel Munk-Jensen

Dato : 29-01-07 14:33

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsikringer koster og hvad certificeringer af f.eks. Open Water dykkere

Hej Clevin,

jeg giver som divemaster en årlig fee på 792 dkr og det gælder også for en
assistent instruktør. Instruktørene betaler 1268 dkr og 972 hvis de bare vil
have et "non teaching status".

Dette skulle være inklusiv forsikring. Hvad du mener med certificeringer af
dykkere er jeg vidst ikke lige klar over....?

Er der nogen som har tilføjelser eller rettelser.....?

Mikkel

Fra : Clevin

Dato : 29-01-07 18:47

> Dette skulle være inklusiv forsikring. Hvad du mener med certificeringer af
> dykkere er jeg vidst ikke lige klar over....?
>
> Er der nogen som har tilføjelser eller rettelser.....?
>

> Mikkel

Jeg tænker bare på hvad koster selve det at udstede certifikatet til
f.eks. OWD?

/Clevin

Fra : Søren Reinke

Dato : 29-01-07 20:00

Clevin wrote:

> Jeg tænker bare på hvad koster selve det at udstede certifikatet til
> f.eks. OWD?
>
> /Clevin

Det er 100% gratis for instruktøren.

Man skal købe et PIC kort hos padi, men det lader man selvfølgelig
eleverne betale for.

Så selv om du certificerer en om dagen hele året rundt (damm man skal
havde travlt så) så skal du kun betale et årligt gebyr til Padi, på det
beløb der allerede er nævnt.

Er du EFR instruktør også skal du også betale for dette, dog kun hvert
andet år.

Hvis du samtidigt er speciality instructor f.eks. i Nitrox koster dette
ikke extra.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Clevin

Dato : 29-01-07 21:14

Søren Reinke wrote:
> Man skal købe et PIC kort hos padi, men det lader man selvfølgelig
> eleverne betale for.

OK, hvad koster et PIC kort og skal der købes et pr. certifikat?

/Clevin

Fra : Søren Reinke

Dato : 30-01-07 07:25

Clevin wrote:

> OK, hvad koster et PIC kort og skal der købes et pr. certifikat?
>
> /Clevin

220,- svenske kroner uden moms.

Du skal bruge et stk. per certifikat du vil udstede.

Fra : Clevin

Dato : 30-01-07 09:08

> 220,- svenske kroner uden moms.
>
> Du skal bruge et stk. per certifikat du vil udstede.

Tak for de præcise svar

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 13:27

MHT. EFR instruktør, skal man der kun betale hvert andet år ??????? og
hvormange skal man uddanne/år for at beholde sin status.

Kan man se sin status nogen steder, som man kan på hjemmesiden for
instruktør ved PADI
....og er det PADI man skriver til hvis man har spørgsmål vedr. sit
EFR-instruktør certifikat.

mvh.
Kenneth

Fra : Søren Reinke

Dato : 30-01-07 19:46

K Rasmussen wrote:
> MHT. EFR instruktør, skal man der kun betale hvert andet år ??????? og

Yeps.

> hvormange skal man uddanne/år for at beholde sin status.

Det kan jeg faktisk ikke præcist huske.

> Kan man se sin status nogen steder, som man kan på hjemmesiden for
> instruktør ved PADI

Hvad tænker du på med 'se sin status' ?

> ...og er det PADI man skriver til hvis man har spørgsmål vedr. sit
> EFR-instruktør certifikat.

De kan nok guide dig videre, men jeg tror
info@emergencyfirstresponse.com er et bedre valg.