Logbog
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 15:10

Hej

Jeg overvejer at lave mine egne sider til logbogen, men før jeg gør det vil
jeg hører om der er nogen der vil dele deres og evt. lægge dem på dk.binaer.

Det er lige meget om de er lavet i word, Excel eller PDF.

Mvh
Peter

Fra : Psa

Dato : 28-01-07 12:16
Fra : cybersven

Dato : 28-01-07 13:54

Jeg har rodet lidt med nogle Home made log sider!

Der kan ses en oversigt her: http://www.diverssite.com/download.php?
list.7

Kind Regards

Sven Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 19:13

mit foreslag ligger her, lavet i coreldraw

http://www.dykanden.dk/Andemad/dykandlog-kursus.pdf

Klaus Vest

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 05-02-07 21:29

Jeg lavede for nogle år siden en "tech" udgave, af den gode gamle cmas
logbog som jeg har lagt ud på dk.binaer.
/Sune