bottomtimer med lys
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 21:00

Er der nogle der kender til en god bottomtimer, hvor man selv kan skifte
batteri, der kan være permanent lys i, og gerne er til at betale

-Torben

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 24-01-07 21:17

Jeg bruger selv Suunto Vyper og Vytec i gauge mode og de opfylder kravene,
men lidt dyre.
De har dog den ulempe at man ikke manuelt kan starte og stoppe tiden under
vandet, samt at de ikke slukker i et fugtig miljø på land.
Jeg har korresponderet med Suunto omkring dette og de arbejder på sagen, men
indtil da er der måske nogle som kender en bottom timer som også opfylder
disse krav ?
/Sune

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 23:31

Sune Jorgensen wrote:
> [...]
> Jeg har korresponderet med Suunto omkring dette og de arbejder på
> sagen, men indtil da er der måske nogle som kender en bottom timer

så vidt jeg ved er lyset ikke konstandt i en Suunto.

jeg har en Uwatec Aladin Tec, den har jeg lige købt i Tyskland laveret til
døren til 2.000,- dkk
det var billigt ))

den kan så stå i gauge mode, og her har kan du nettop starte og stoppe tiden
i for af et stop ur, meget smart
baggrunds lyset er IKKE konstandt, og det har jeg nu aldrig set nogle hvor
det var, MEN du kan sette op hvor mange sek det skal være tænd.
batteriet kan du selv skifte og det ligger i et vandtæt rum for sig selv, så
hvis det ikker er ordenlig æt efter batteri skift så tager computeren ikke
skade

mvh Morten

Fra : Arne Vestergård

Dato : 30-01-07 17:26

Hej.

Kan du give et link til butikken i Tyskland hvor du har købt Uwatec Aladin
Tec ??
Jeg har fundet en butik, hvor prisen er 260Euro
http://www.ts-heinemann.com/tauchshop/uwatec-tauchcomputer-aladin-p-151.html.

Er du tilfredt med den ??

MVH
Arne

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 18:06

hej,

Arne Vestergård wrote:
> [...]
> Aladin Tec ??
> Jeg har fundet en butik, hvor prisen er 260Euro

det er lige præsis der jeg har købt.

> Er du tilfredt med den ??

ja super, hurtig lavering fin service, alt i top og til en vildt god pris.

mvh Morten

Fra : Allan Hansen

Dato : 24-01-07 21:14

"TT" <trp(minus)hajq.kk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kender til en god bottomtimer, hvor man selv kan skifte
> batteri, der kan være permanent lys i, og gerne er til at betale

Måske en Mares M1. Den kan sættes til bottomtime og den er baggrundsbelyst.
Om det er permanent ved jeg ikke. Kan fås for ca. 1500 Kr.

Allan Hansen

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 25-01-07 13:31

> Måske en Mares M1. Den kan sættes til bottomtime og den er
> baggrundsbelyst. Om det er permanent ved jeg ikke. Kan fås for ca. 1500
> Kr.

Lyset er permanent.

/Marten

Fra : Jesper

Dato : 25-01-07 00:41

Denne her kan men den er desværre lidt peberet

http://www.liquivision.ca/liquivisionf1.html

/Jesper

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 25-01-07 14:49

Jeg er solgt
Der er meget mere info her:
http://www.rebreatherworld.com/rebreather-dive-computers-rebreather-electronics/6829-f1-deep-depth-gauge-rebreather-divers.html

Jeg var ellers begyndt at kigge på en Cochran:
http://www.divecochran.com/computers/EMC-20H/index.html
http://tdl.divebiz.net/index.php?main_page=product_reviews_info&products_id=559&reviews_id=6

/Sune

Fra : Jesper

Dato : 25-01-07 22:52

> Jeg er solgt
> Der er meget mere info her:
> http://www.rebreatherworld.com/rebreather-dive-computers-rebreather-electronics/6829-f1-deep-depth-gauge-rebreather-divers.html

Jeg er også solgt... Manden som er hjernen bag ved den (Eric Fattah) er
genial og har udførst de utroligste bedrifter. Blandt andet en verdensrekord
i konstantvægt fridykning, og nogen imponerende software projekter. Han har
opfunet en dykkermaske der ikke skal trykudlignes og som man kan se med både
over og under vandet. Jeg har ikke selv en af hans computere men jeg har
fuld tiltro til at produktet kommer til at blive en ubetinget success.

/Jesper