Rep. af neoprenmanchet på tørdragt.
Fra : Seerup

Dato : 24-01-07 16:02

Jeg har lige erhvervet mig et stk. lækker neoprentørdragt.
Den er købt med en lille fejl/skade: Dene ene håndledsmanchet er revnet.

Er der ikke noget med, at der findes noget lim, netop til at lime brudkanterne i
neopren sammen med? Alternativt kan jeg skifte manchetten, det ved jeg, men kan
sådan en repareres ellers - tænker også her på fordelen af evt. at have en
tube/flaske af den pågældende lim i "Save-a-dive" kassen.

Seerup

Fra : KLogeaage

Dato : 24-01-07 18:33

Køb noget ganske neopren lim (som rel sort) i din lokale dykker bix. klip de
2 flader du skal have limet sammen "rene" påføre lim på begge flader og lad
det tøre inden du sættter det sammen da der er en kontaktlim. Når du har
limet skal du sy limningen men kun i overfladen IKKE igemnen Mancetten.

Og jo lim gaffatape strips og 20kr til en hotdogs skal man som minimun have
i sin kasse.