Australsk sæl
Fra : Erik D

Dato : 23-01-07 17:46

Hej dykkergruppe.

Mine venner som er i Australien har fotograferet denne sæl:
http://flickr.com/photos/erikdaugaard/363339527/.

Men hvad er det for en af slagsen ved de ikke - er der nogen her som
evt. har et bud ?

Erik

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 23-01-07 21:41

Australsk pels sæl (Arctocephalus pusillus doriferus) ?

Jens Olsen

Fra : Erik D

Dato : 23-01-07 23:43

Tja, det er da et bedre bud end hvad jeg selv kunne diske op med. Hvor
sikker er du ?

Erik.
http://www.flickr.com/photos/pelikanen/sets/

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 24-01-07 00:04

On 23 Jan., 23:42, "Erik D" <erikdauga...@gmail.com> wrote:
> Tja, det er da et bedre bud end hvad jeg selv kunne diske op med. Hvor
> sikker er du ?

Det ville jo være godt, hvis du viste hvor billedet er taget.
Australien er jo et utroligt vidt begreb.

Jens Olsen

Fra : Erik D

Dato : 27-01-07 21:21

Ja, siden det nu er dig.