S: Mares Thermic semi-tørdragt, 7mm. Perfe~
Fra : steen@donsby.com

Dato : 20-01-07 16:48

Mares Thermic semi-tørdragt, 7mm 2-delt (Long-john og jakke), lynlås
ved manchet på både arme og ben for hurtig af- og påtagning, varm
integreret hætte og varmt thermo-foer for ekstra varme. str. 3 (M/L
højde ca. 166-176cm, bryst ca. 94/99cm, hofte ca. 84/86cm). Super flot

stand (kun 7 dyk). Kr. 825,-

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-07 17:01

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-07 19:10

<steen@donsby.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hoold da op... hvor mange dragter har du ?

vh

JN

Fra : steen@donsby.com

Dato : 23-01-07 01:43

Hej du,

Hvor mange vil du have (Q...

Det er en fejl i google-interface/DB; jeg har ved oprettelse rettet
annoncen flere gange - og da jeg afsluttede så det fint ud - de
følgende der nu står hér (?) kan jeg end ikke se (og følgelig
heller ikke slette) i mine "muligheder".

VH S