Hvide hajer
Fra : KLogeaage

Dato : 14-01-07 10:22

hajer æder en død hval.

http://www.liveleak.com/view?i=bcdb88c7e3

Fra : Jakob

Dato : 03-02-07 21:48

Hej alle

Jeg sidder her med høj andralinfeber efter at ha set denne fantastiske video
med the great whites eating whale, fordi det nu engang er sådan, at jeg har
en temmelig stor interesse for hajer og dykning, men faktisk mangler alle
relevante oplysninger om hvordan man starter på sådan noget eller får viden
omkring dykning og hvor man evt finder lige så gode småfilm/videooptagelser
om hajer henne her på nettet.

Kan nogen hjælpe.?

Med Venlig Hilsen
Anja

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-02-07 22:24

Du kan jo kigge lidt her:
http://divetravel.dk/TheSardineRun.html

Fra : Jakob

Dato : 03-02-07 23:08

Hej Johnny

Tak for det. Det var nogle meget interessante og spændende links du gav
oplysninger om der. Dem skal jeg vist lige kikke lidt mere og nærmere på.

Mvh Anja

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 11:23

> [...]

> eller får viden omkring dykning og hvor man evt finder lige så gode
> småfilm/videooptagelser om hajer henne her på nettet.

Hej Anja
Hajer er desværre tit et sjældent syn; men kommer du engang dertil, hvor du
med sikkerhed vil se både mange og store hajer, så har jeg et godt råd.
I Cuba - ude på Los Jardines de la Reina - er der sikkerhed for omkring 25
silkehajer i overfladen og ligeså mange caribiske revhajer nede på 30 meter.
Den vidunderligste hajoplevelse jeg nogensinde har haft. Jeg tog en video af
dem - du kan se den på min hjemmeside.
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 04-02-07 14:13

Hajer - i noget mindre målestok end great whites - er der ret mange af
på Maldiverne. Vi så rigtig mange white tip og black tips, sådan maks
halvanden meter lange, tror jeg - kom inden for 10-20 meters afstand af
dem. Hammerheads bliver noget større, og af dem så jeg een enkelt, måske
på 10-15 meters afstand.

Ellers kan man jo tage til Austalien, hvor der skulle være en del, også
af de større arter. Hvis man tør...

-- Ole

Fra : Anja

Dato : 05-02-07 18:40

Hej igen

Jamen det er jo en ren fornøjelse som førstegangsbruger af denne
kommunikationsmetode, at få al den respons
indeholdende diverse optagelser og flotte billeder, på et emne der har stor
interesse for mig.
Tak til jer alle.
Jeg tro jeg lige bliver hængende lidt længere endnu og nyder indholdet af
alt det fremsendte materiale.

Mvh Anja