For højt CO2 tal
Fra : Sibber

Dato : 05-02-07 17:24

Jeg var til syn med min søsters bil her forleden, hvor bilen ikke bestod
pga. for højt CO2 tal. Synsmanden talte om utæthed i udstødningen, eller
en lambdasonde der skulle justeres, ja der var ikke de ting som ikke
kunne være galt. Så er det så jeg tænkte, at hun ikke har fået skiftet
oliefilter eller olie siden sidst den var til syn, altså 2 år, så kunne
det ikke tænkes at det højst sandsynligt var det?

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 18:12

"Sibber" <jaypizz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> oliefilter eller olie siden sidst den var til syn, altså 2 år, så kunne
> det ikke tænkes at det højst sandsynligt var det?

Nej det har intet med oliefilteret at gøre

--
Tom

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-02-07 22:04

Sibber skrev:
> [...]
> oliefilter eller olie siden sidst den var til syn, altså 2 år, så kunne
> det ikke tænkes at det højst sandsynligt var det?

Bilmærke og model?. Og så er det vel CO du mener. Og hvad lå det på?.

--
MVH

Ib Jakobsen