Ny opgave.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-07 22:08

Jeg er lige blevet ringet op for at man ville høre om jeg ville køre
en tur til Yakutsk.

http://dagens.helge.net/2007/februar/parkeringsplass-kvinnner.htm

Ved nærmere eftertanke har jeg takket nej. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-07 22:11

On Sun, 04 Feb 2007 22:07:34 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>http://dagens.helge.net/2007/februar/parkeringsplass-kvinnner.htm
>
>Ved nærmere eftertanke har jeg takket nej. ,-)

Og klikke på linket der hedder "Russiske veje"

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-02-07 22:28

On Sun, 04 Feb 2007 22:10:57 +0100 Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> sent the following smoke signals:

Hvorfor det? Er du blevet sart på det sidste?
I øvrigt var den, du linkede til endnu sjovere, hun skulle vist aldrig
have haft et kørekort.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

*Slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-07 22:34

Hr. Jensen skrev:
> Hvorfor det? Er du blevet sart på det sidste?
> I øvrigt var den, du linkede til endnu sjovere, hun skulle vist aldrig
> have haft et kørekort.

Ha, jeg kom først.

>--
>Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

>*Slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
>og Allan Krautwald*

Hvornår er Krutuglen blevet sart?

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-02-07 23:14

On Sun, 04 Feb 2007 22:34:08 +0100 Finn Guldmann <n@a.invalid> sent the
following smoke signals:

>Ha, jeg kom først.

Er det derfor at du har tilnavnet "Sexatleten"?

>Hvornår er Krutuglen blevet sart?

Nå, han forstod åbenbart ikke at signaturen kan/må bruges til lidt af
hvert.
Så da jeg i forbindelse med Labanens død lavede en let omskrivning af
"Rest in Peace" (med tanke på hvilken type jord begravelsespladsen i
Brøndby egentlig er), så blev han tøsefornærmet.

Og det kunne vi jo ikke have...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-02-07 06:23

Hr. Jensen skrev:
> Er det derfor at du har tilnavnet "Sexatleten"?

Har jeg da fået det?

> [...]
> "Rest in Peace" (med tanke på hvilken type jord begravelsespladsen i
> Brøndby egentlig er), så blev han tøsefornærmet.

Hvor har du da brugt den? (Har ikke set den)

Men det var blot fordi da jeg havde med Krutuglen at gøre for over 20 år
siden var "sart" ikke lige det mest oplagte ord at bruge om ham.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-02-07 09:58

On Mon, 05 Feb 2007 06:22:36 +0100 Finn Guldmann <n@a.invalid> sent the
following smoke signals:

>Har jeg da fået det?

Nej måske ikke, men joken er:
"Hvorfor kaldes nogle mænd for sexatleter?
Svar: Fordi de altid 'kommer' først..."

>Hvor har du da brugt den? (Har ikke set den)

Senest i tråden "Bilsvindler?"

>Men det var blot fordi da jeg havde med Krutuglen at gøre for over 20 år
>siden var "sart" ikke lige det mest oplagte ord at bruge om ham.

Javel ja, det lyder interessant...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-07 22:27

Folmer Rasmussen skrev:
> Og klikke på linket der hedder "Russiske veje"

Dem har vi set.

Den med kvinden på p-pladsen er da meget sjovere.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-02-07 22:35

On Sun, 04 Feb 2007 22:27:13 +0100 Finn Guldmann <n@a.invalid> sent the
following smoke signals:

>Den med kvinden på p-pladsen er da meget sjovere.

Ja, især mod slutningen....*BONK* Nå, så bakker vi lige lidt (uden at
dreje rattet), og så fremad...*BONK* Tilbage igen, og så fremad...*BONK*
Det var pokkers... endnu længere tilbage...*BONK* og fremad.... *weee,
ka' I så se at der _var_ plads alligevel*.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-02-07 22:45

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> Og klikke på linket der hedder "Russiske veje"

Nå, på den måde. Hovedlinket er nu også ganske fascinerende, man
sidder og tænker "så bak dog til HØJRE for...". Utroligt at hun
nogensinde slap ud, og utroligt at det kan være så svært at fatte at
hvis man kører frem og tilbage uden at dreje rattet, så triller man
bare i det samme spor. Ikke at jeg er nogen ørn til baglæns slalom,
men....

Fra : Snuden

Dato : 04-02-07 22:57

Som taxachauffør blev jeg engang sendt ud til en adresse. Da jeg ankom, stod
der en kvinde ude på fortovet. Hun satte sig ind, og fortalte at hun havde
forsøgt at få deres bil manøvreret ud af carporten. Da fik jeg øje på en
hvid opel kadett st. car som holdt helt op ad de bærende stolper på
carporten. Jeg spurgte hende, om hvordan bilen kunne holde SÅ tæt på
stolperne, hvortil hun svarede: Da jeg skulle bakke ud, var der god plads,
men jeg kørte lidt frem og tilbage, og pludselig kunne jeg ikke komme
videre...(og bilen rørte faktisk ved stolperne)

Det endte med, at jeg mønøvrerede bilen ud af carporten, så hun selv kunne
køre..(det skulle jeg måske ikke have gjort)

Snuden

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-02-07 16:53

> [...]
Kylling, bare fordi det ikke er en jysk motorvej :)