Attn.: BJ
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-07 19:51

Hvis jeg var dig, ville jeg se at få kulet de Volvo'er ned ved siden
af hunden i en fart.

http://epn.dk/international/article18152.ece

Det er vel dig bekendt hvem som er ejer af Volvo personbiler?

Hvis du klikker dig ind på relaterede artikler vil du se, at det også
skønnes at besparelserne vil gå ud over Volvo.

Da svenskerne traditionelt er socialdemokrater, hele banden, så er der
overhængende fare for, at alle Volvo-ejere vil komme til at hæfte
solidarisk for blamagen. )

Sig bare til hvis du skal bruge en hånd med at få gravet hullerne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 20:40

KLIP

> Hvis jeg var dig, ville jeg se at få kulet de Volvo'er ned ved siden
> af hunden i en fart.

Jeg har været i skuret og sikre mig, der står en virksom spade.

> Det er vel dig bekendt hvem som er ejer af Volvo personbiler?

Jep, endnu en amerikasnk bilmastodont som ikke har forstået, de store
kæmpekasser/trucks er på vej ud på evige jagtmarker.

> Hvis du klikker dig ind på relaterede artikler vil du se, at det også
> skønnes at besparelserne vil gå ud over Volvo.

Det mærkede Volvo allerede i 1998/99/2000/2001/2002/2003 og vel også 2004

Her satte man alt mulig billig skarammel i potterne.

Jeg har efterhånden fået det skiftet ud, så (7 9 13) der ikke er mere
tilbage.

> Da svenskerne traditionelt er socialdemokrater, hele banden, så er der
> overhængende fare for, at alle Volvo-ejere vil komme til at hæfte
> solidarisk for blamagen. )

Jeg er sikker på de svenske socialdemokrater har sprogøre, så mon ikke de
kan lære at tale japansk.

Det svenske kaudervælsk er der allivel kun dem selv og nogle få af os andre
skadinaver tilbage, der forstår..

> Sig bare til hvis du skal bruge en hånd med at få gravet hullerne.

Af hjertet tak om ikke andet, så _skal_ haven graves til foråret, hvis vi da
overhovedet får noget forår..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-07 20:56

On Sun, 4 Feb 2007 20:40:29 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>Af hjertet tak om ikke andet, så _skal_ haven graves til foråret, hvis vi da
>overhovedet får noget forår..)

>--

Næh nej.

Jeg er ikke sæsonarbejder. Desuden er jeg altid meget omhyggelig med
netop ikke at søge arbejde, men ansættelse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens...

Dato : 04-02-07 21:01

> Jeg har efterhånden fået det skiftet ud, så (7 9 13) der ikke er mere
> tilbage.

Jep, jeg kender ikke nogen, der kan bibeholde entusiasmen som dig.
Trods det du har været igennem...

> Af hjertet tak om ikke andet, så _skal_ haven graves til foråret, hvis vi
> da overhovedet får noget forår

Det bliver da vist en hård omgang - der er jo lagt sten i hele haven !

Fra : prt

Dato : 04-02-07 21:27

Uanset hvem man har sympati for / eller ikke, så vil det i alles interesse
være klædeligt at benytter et sobert sprog, uanset hvilke meninger man måtte
have.
Er denne gruppe præget af børnehavens "" rød paridisæblestue "" meninger,
eller skal man kunne opleve en fri og faglig debat, der vil komme mange til
fordel.

Hvis ikke, find vej til mudderet, og megen god information vil gå tabt.

Preben Thomsen

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 21:40

"prt" <rav@xxesenet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> vi

> ----
> Den har indtil videre sparet mig for at få 11370 spam-mails

Øhh .. hvad mener du, denne tråd er på alle måder ren venskabelig, da både
Mogens, Folmer og jeg kender hinanden privat?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-02-07 21:46

> Øhh .. hvad mener du, denne tråd er på alle måder ren venskabelig, da både
> Mogens, Folmer og jeg kender hinanden privat?
He he,
Jeg tror faktisk også du kender Preben personligt.

Kent Nielsen

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 21:49

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke> skrev i en meddelelse

KLIP

> He he,
> Jeg tror faktisk også du kender Preben personligt.

Det gør jeg også, når jeg ser på mailadressen, hvilket jeg ikke lige gjorde
i skyndingen.

Som jeg har skrevet før: Jeg tro ikke Preben var klar over, Mogens, Folmer,
Erik og en del andre kender hinanden privat.

Vi ynder at drille hinanden på det "groveste", men det er på _rent_
venskabelig plan.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Niels Pein

Dato : 04-02-07 21:44
Fra : BJ

Dato : 04-02-07 21:46

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er sikker på, Preben mener det godt, han ved blot ikke, vi kender
hinanden privat og ynder at drille hinanden med vore potter.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-02-07 21:57

> [...]

> til
> fordel.
> Hvis ikke, find vej til mudderet, og megen god information vil gå tabt.

Start med at skrive under en citeret tekst således, man har en mulighed for
at henfører dine bemærkninger til noget specifikt. Dit svar står hen i
tågerne.
Jeg fatter intet.

BJ kender hinanden - hvis ikke du ved det. Derfor tager han ikke anstød af,
at jeg fritter ham lidt. Og HVIS han gør, har jeg ham på msn'en 15 sek
efter!

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 21:59

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> BJ kender hinanden - hvis ikke du ved det. Derfor tager han ikke anstød
> af,
> at jeg fritter ham lidt. Og HVIS han gør, har jeg ham på msn'en 15 sek
> efter!

Jep - det tror jeg ikke - nope - jep - og det var han..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 21:27

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det bliver da vist en hård omgang - der er jo lagt sten i hele haven !

Så´en sæsonarbejder har da godt af at få lettet rumpeten fra sædet..

Bortset fra det, den store mængde regn, vi har fået, har sat gang i
jordsætningen efter omlægningen af haven. Der skal omlægges ikke så få
"græssten"..;-(

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-02-07 22:00

> Bortset fra det, den store mængde regn, vi har fået, har sat gang i
> jordsætningen efter omlægningen af haven. Der skal omlægges ikke så få
> "græssten"..;-(

Ack, de er skredet i kanten og ned ad indkørslen?

Fra : BJ

Dato : 04-02-07 22:05

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ack, de er skredet i kanten og ned ad indkørslen?

Nope, slet ikke der.

Da vi inddrog skråningerne til haven og dermed udvidede det plane areal,
skulle der fyldes op. Det er nu dette, der er sunken på plads. Det betyder
bulede sten ud mod bedene i 1 meters penge. Vi tager dem op til foråret og
udvider således samtlige bed ud mod hækken med den meters penge.

PS: Der bliver en "smule" billige herregårdssten til salg..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 04-02-07 21:38

On 4 Feb., 21:26, "prt" <r...@xxesenet.dk> wrote:
> Uanset hvem man har sympati for / eller ikke, så vil det i alles interesse
> være klædeligt at benytter et sobert sprog, uanset hvilke meninger man måtte
> have.

BJ og Mogens er nært bekendte, de smider mudder efter hinanden som de
lyster, ingen af dem tager skade....

> ---------------------------------------------------------------------------­-
> ----
> Den har indtil videre sparet mig for at få 11370 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Sjovt at en person der advokerer for pæn opførsel på usenet samtidig
spammer gruppen og ikke kan finde ud af at citere korrekt.....

Klaus

Fra : prt

Dato : 04-02-07 21:52

HVIS FOLMER OG MOGENS ER EN OG SAMME PERSON så er det interessant, bortset
fra det , er det en privat " børnehave " ?
hvis ja :

så er der andre og mere givtige områder, hvor man kan finde information og
god viden.

Preben Thomsen

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:1170621497.038979.180520@p10g2000cwp.googlegroups.com...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-02-07 22:29

prt skriver:

> HVIS FOLMER OG MOGENS ER EN OG SAMME PERSON så er det interessant, bortset
> fra det , er det en privat " børnehave " ?

Nej, det er en kaffeklub for bilelskere.

http://home6.inet.tele.dk/moppe