Hvilken bil?
Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-07 15:22

Nogen der har et bud på hvad det her er for en bil?

(Dårligt "telefonbillede", men det eneste jeg har)
<http://www.guldfinn.dk/DSC00319.JPG>

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Martin Bak

Dato : 04-02-07 15:25

> Nogen der har et bud på hvad det her er for en bil?
>
> (Dårligt "telefonbillede", men det eneste jeg har)
> <http://www.guldfinn.dk/DSC00319.JPG>

Det ligner noget Morris?

Martin

Fra : -=JF=- priv

Dato : 04-02-07 15:28

Martin Bak kom med følgende:

> Det ligner noget Morris?

Det vil også være mit bud... En Morris Minor 1000 softtop?

--
Mvh. John

Fra : Martin Bak

Dato : 04-02-07 15:38

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Martin Bak kom med følgende:

> Det vil også være mit bud... En Morris Minor 1000 softtop?

Der er vist ingen tvivl mulig. Sammenlig med dette billede.

http://www.bilhistorie.dk/billeder/morris/Minor2.jpg

Læg mærke til detaljer som baglygter, hængsler, tankdækslet, Morrisskiltet
og grebet til bagsmækken. Den bil Finn har fotograferet har dog
tilsyneladende en anden type kofanger.

Martin