Geforce 2 MX problem.
Fra : René Prebendorf

Dato : 28-06-01 20:47

Hej jeg har lige købt et Geforce 2mx 64Mb med tv-out.
Men da jeg installere det på mit SY-6BA+ 350 MHz med 224 mb ram gik det
fint, lige til jeg skulle genstarte maskinen nu går den i stå hver gang den
når til win2k's opstartsbilled, jeg kan kun starte den i fejlsikker
tilstand, når jeg går ind i enhedshåndteringen er der pludselig oprettet et
nyt kort under netværkskort, der hedder WAN-miniport (IP)#2 som der viser
fejl kode31 og jeg kan ikke slette det, grafikkortet er ok det viser ingen
fejl, er der noge der kan fortælle mig hvad der er galt?

--
Venlig hilsen.

René