Forsikring
Fra : Leo Jensen

Dato : 29-01-07 21:23

Ah skønt, har lige fået præmien på slæden ned fra 9982 kr til 5912 kr.
Samtidig er selvrisikoen nu kun
1500 kr mod før 11000 kr. Den lille pottes ansvarsforsikring røg samtidig
fra 1470 kr til omkring 400 kr (over 25 år gammel (bilen...), max 6000
km/år)

Leo

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-01-07 01:21

Leo Jensen explained on 29-01-2007 :
> Ah skønt, har lige fået præmien på slæden ned fra 9982 kr til 5912 kr.

Det var da en mærkbar besparelse - hvad har du gjort for det?

> Samtidig er selvrisikoen nu kun
> 1500 kr mod før 11000 kr.

1500? det var da dyrt, min er på 1031 :)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-01-07 04:58

On Tue, 30 Jan 2007 01:21:00 +0100 Henrik Stidsen
<henrikstidsen@gmail.com> sent the following smoke signals:

>Leo Jensen explained on 29-01-2007 :
>
>Det var da en mærkbar besparelse - hvad har du gjort for det?

Enten er han flyttet til Sverige, eller også har han suttemund...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-01-07 10:49

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Leo Jensen explained on 29-01-2007 :
>
> Det var da en mærkbar besparelse - hvad har du gjort for det?

Holdt 25-års fødselsdag for slæden?

> 1500? det var da dyrt, min er på 1031 :)

Mon det var en 'kaner, når han kalder den for slæden?

Mon han så kalder sig selv for: Sled Driver?
http://www.sleddriver.com/

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Leo_Jensen

Dato : 30-01-07 17:40

On 30 Jan., 10:48, "Uffe Bærentsen" <leitiFJER...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Jaguar XJ6 1992. Det var temmelig svært overhovedet at finde nogen der
vílle forsikre sådan en, så den nuværende forsikring er gennem
Jaguarklub DK (hos Tryg). Elite såmænd...
Alm. Brand ringede så og tilbød sig, og da Jaguaren ikke kunne skræmme
dem væk fik de lov til at besøge mig...

MVH Leo