SUPER første topgear afsnit..
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 21:21

Super første afsnit af sesson 9, det kan da KUN blive en fed sesson, hvis de
fortsætter i den stil

Mvh
Morten

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-01-07 21:26

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Super første afsnit af sesson 9, det kan da KUN blive en fed sesson,
> hvis de fortsætter i den stil

Hva helvede!??!?!? Var det i dag? ;(

- Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-01-07 21:44

Den 29.01.2007 kl. 21:26 skrev Martin Petersen
<usenet@[FJERN]nakskovnet.dk>:

> "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hva helvede!??!?!? Var det i dag? ;(

Et eller andet siger mig det ikke var på "offentlig" TV ...

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-01-07 22:28

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> writes:

> Et eller andet siger mig det ikke var på "offentlig" TV ...

Og dog.... En 120 cm parabol mod Astra 2D var det vist der skulle
kunne fange BBC2 ukodet menøh SÅ var jeg heller ikke mere
interesseret.

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 22:40

> Hva helvede!??!?!? Var det i dag? ;(

Nej det var igår.. på BBC2, men den ligger ude på det store internet )

Mvh
Morten

Fra : Jakob

Dato : 30-01-07 12:18

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Super første afsnit af sesson 9, det kan da KUN blive en fed sesson, hvis
> [...]

Ja det var et udemærket afsnit.
Kan også anbefale at hente dem over nettet. Hvis man tager udgaven på 700mb
så er den faktisk i ret god kvalitet. Og så får man også hele programmet
modsat hvad de normalt sender på TV3

Fra : Lars [6710]

Dato : 30-01-07 12:27

Er det BBC der har et link til udsendelsen ?

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 30-01-07 12:43

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> writes:

> Er det BBC der har et link til udsendelsen ?

Nænej, det er rent pirateri og strengt forbudt. BBC vil jo gerne kunne
sælge det til dig - ad åre...

Fra : N/A

Dato : 30-01-07 18:54

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-01-07 18:54

On Tue, 30 Jan 2007 12:45:49 +0100 "Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk>
sent the following smoke signals:

>Uha Uha
>
>Nogen hints til hvor piraten findes

Det er sikkert noget fildelingstjeneste-agtigt-et-eller-andet-noget...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!