Hvad får du i rabat?
Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-01-07 18:14

Afledt af tråden "Sidst på måneden *gg*" , kunne
det jo være lidt sjovt at læse hvad folk får i rabat
hos de forskellige selskaber.

Vi får 21 øre på standerprisen hos Shell, og det
skyldes et medlemsskab af Business Danmark
(tidligere Danske Sælgere).

Det er måske værd at bemærke at der er stor
forskel på rabatten. Om det er på listeprisen eller
om det er på standerprisen. Er det på listeprisen
så er der vist ikke mange der ved hvad den reelt er
og man kan derfor tit komme ud for at man reelt ikke
får de dyre dråber billigere, idet der i forvejen er
nedsat pris og nedsættelsen er mere end din listepris
rabat. Rabat på standerpris er deriod til at forstå.
Man trækker sin rabat fra den pris der er oplyst på
standeren. Det er denne rabatform der er værd at
gå efter.

Andersen [ 3650 ]
Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Jens G

Dato : 28-01-07 18:22

On Sun, 28 Jan 2007 18:13:32 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Afledt af tråden "Sidst på måneden *gg*" , kunne
>det jo være lidt sjovt at læse hvad folk får i rabat
>hos de forskellige selskaber.

Jeg får 15 øre/liter på et Kai Dige Bach kort.

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Henning

Dato : 28-01-07 18:26

wrote:

>Afledt af tråden "Sidst på måneden *gg*" , kunne
>det jo være lidt sjovt at læse hvad folk får i rabat
>hos de forskellige selskaber.

1 kr på listeprisen hos Shell og 70 øre hos Hydro Texaco (begge steder
diesel). Via arbejde, hvor lønningskontoret sørger for afregning.

Fra : Nielz

Dato : 28-01-07 18:40

55 øre på diesel hos Statoil. Gennem Djøf.

/Nielz

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 28-01-07 18:50

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> wrote in news:epilj2$2o75$1
@newsbin.cybercity.dk:

> Vi får 21 øre på standerprisen hos Shell, og det

1,11 per liter diesel på listeprisen hos Hydro Texaco. Via en aftale lagt
op af arbejdet.

vh, Erik

Fra : Henning

Dato : 28-01-07 19:09

On 28 Jan 2007 17:49:34 GMT, "Erik B. Hansen"
<erik@børstingMedOEistedetforø.dk> wrote:

>"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> wrote in news:epilj2$2o75$1
>@newsbin.cybercity.dk:

>1,11 per liter diesel på listeprisen hos Hydro Texaco. Via en aftale lagt
>op af arbejdet.

Hm hm, det ser ud til jeg skal have fat i vores "rabatforhandler".
Sjovt det kun er diesel der altid gives store rabatter på?

Fra : Henrik B.

Dato : 29-01-07 15:26

> Hm hm, det ser ud til jeg skal have fat i vores "rabatforhandler".
> Sjovt det kun er diesel der altid gives store rabatter på?

Avancen er større....

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : ena

Dato : 28-01-07 19:10

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> Andersen [ 3650 ]
> Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen
1,- på listeprisen hos Shell og 25 øre på benz. gennem en aftale indgået
mellem min arbejdsgiver og Shell

Fra : Niels Pein

Dato : 28-01-07 19:24

"Andersen [3650]" skrev ...
> Afledt af tråden "Sidst på måneden *gg*" , kunne
> det jo være lidt sjovt at læse hvad folk får i rabat
> hos de forskellige selskaber.

Ingen rabat her.
Så jeg er en af de glade rabat-sponsorer. I andre kan bare sende et julekort
eller noget, det er fint nok.

Jeg er holdt op med at bruge de selskaber der bruger "opkrævningsgebyr" som
f.eks. Shell og Statoil. Jeg nægter af princip at betale for at få lov at
betale.
Når pengene bliver trukket via PBS bliver det ikke nemmere for selskabet.
Det kan godt være en PBS transaktion koster dem lidt kroner pr. styk, men
det er stadig billigere og nemmere for dem end at skulle håndtere
kontantbetalinger. Så når de opkræver "opkrævningsgebyr" så mister de mig
som regelmæssig kunde.

Jeg tanker mest hos Metax, men det har jo også noget med placering at gøre.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : ena

Dato : 28-01-07 19:38

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som regelmæssig kunde.
>
> Jeg tanker mest hos Metax, men det har jo også noget med placering at
METAX = Shell - men det ved du vel - det er samme selskab

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-01-07 21:45

ena wrote:

> METAX = Shell - men det ved du vel - det er samme selskab

Ellers finder han snart ud af det - der bliver navneforandring på Metax
stationerne, så man kan se det er Shell...

--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 28-01-07 22:36

"ena" <ekk@nomail.com> wrote:

>METAX = Shell - men det ved du vel - det er samme selskab

Men det er jo ligegyldigt, for der er ikke opkrævningsgebyr hos Metax.

--
Leonard

Fra : Niels Pein

Dato : 29-01-07 00:48

"Leonard" skrev ...

> Men det er jo ligegyldigt, for der er ikke opkrævningsgebyr hos Metax.

Præcis.
Samme selskab, men produktet er ikke ens. Det ser man med mange andre ting
end benzin.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Henrik B.

Dato : 29-01-07 15:28

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Præcis.
> Samme selskab, men produktet er ikke ens. Det ser man med mange andre ting
> end benzin.

Pruktet er ikke ens?? Øøøhh jo, det er 100% det samme som alm. blyfri 95 hos
Shell.

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Henning

Dato : 29-01-07 15:54

On Mon, 29 Jan 2007 15:27:51 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

>Pruktet er ikke ens?? Øøøhh jo, det er 100% det samme som alm. blyfri 95 hos
>Shell.
"Produktet" i denne sammenhæng er hele anlægget. Metax er gør-det-selv
uden noget som helst andet. Shell er butik, personale, reservedele men
mest slik, pølser og sodavand!

Fra : Troels Hansen

Dato : 31-01-07 08:26

Henning skrev:

> "Produktet" i denne sammenhæng er hele anlægget. Metax er gør-det-selv
> uden noget som helst andet. Shell er butik, personale, reservedele men
> mest slik, pølser og sodavand!

Øhh, ja. Er det ikke også stort set det eneste de tjener penge på?
Altså alt det andet lort de sælger ved siden af.

Fra : Janner

Dato : 28-01-07 20:47

35 øre på standerprisen ved OK .....

/Jan

Fra : Peter Fischer

Dato : 28-01-07 21:17

Janner skrev:

> 35 øre på standerprisen ved OK .....

Det lyder spændende. Via?

OK er jo ikke kendt for at dele rabatter ud.

m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Janner

Dato : 29-01-07 16:47

"Peter Fischer" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> Det lyder spændende. Via?
>
> OK er jo ikke kendt for at dele rabatter ud.
>
> m.v.h.
>
> Peter Fischer, Slangerup

Vi job i en firmna hvor OK har aktie majoiteten

Fra : Henrik B.

Dato : 29-01-07 18:25

"Janner" <notvalid@notvalid.notvalid.notvalid> skrev i en meddelelse

> Vi job i en firmna hvor OK har aktie majoiteten

Kamstrup?

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Peter Fischer

Dato : 29-01-07 19:10

Janner skrev:

> "Peter Fischer" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> Vi job i en firmna hvor OK har aktie majoiteten

Ja ok ... så er det jo nærmest en slags intern rabatordning eller
medarbejderrabat.

m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Klaus G.

Dato : 28-01-07 22:12

> Afledt af tråden "Sidst på måneden *gg*" , kunne
> det jo være lidt sjovt at læse hvad folk får i rabat
> hos de forskellige selskaber.

FDM kort, det giver lidt rabat på statoil...Men ikk noget at råbe hurra for
:)

Og det er på stander prisen.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 29-01-07 09:42

Jeg får 80 øre på diesel - på pumpeprisen vel og mærket!!

/Claus

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-01-07 12:06

Claus & Lene, Ålborg wrote:
> Jeg får 80 øre på diesel - på pumpeprisen vel og mærket!!

Hvordan ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : H.S.

Dato : 29-01-07 13:04

On 29 Jan., 09:42, "Claus & Lene, Ålborg" <ccc....@mail.tele.dk>
wrote:
> Jeg får 80 øre på diesel - på pumpeprisen vel og mærket!!

Se det lyder pludselig interessant, hvordan det..?