Ny varebil
Fra : Niels Johannessen

Dato : 28-01-07 12:41

er der nogen der har et godt forslag til en gulplade bil. den skal have:

Diesel motor
Navigation
Aircondition
og være hurtig

jeg har selv kigget på en seat altea fr...

prisen skal være omkring 250.000 inkl moms

Fra : Jens

Dato : 28-01-07 14:10

"Niels Johannessen" <joh@nnessen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> og være hurtig
>
> jeg har selv kigget på en seat altea fr...
>
> prisen skal være omkring 250.000 inkl moms

Toyota sportsvan med 177hypper og 400nm og formentlig i en noget bedre
kvalitet end seaten.
Og sikkert også en lavere afskrivning, det er toyotaen jeg ville vælge.
MVH
Jens

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-01-07 15:14

On Sun, 28 Jan 2007 12:40:55 +0100 "Niels Johannessen" <joh@nnessen.net>
sent the following smoke signals:

> [...]
>og være hurtig
>
>jeg har selv kigget på en seat altea fr...
>
>prisen skal være omkring 250.000 inkl moms

En skam at det skal være diesel, ellers kunne en Ford S-MAX 2,5 Titanium
have været et bud med sine 220 hk fra Focus ST-motoren.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-01-07 15:17

Den 28.01.2007 kl. 15:14 skrev Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid>:

> En skam at det skal være diesel, ellers kunne en Ford S-MAX 2,5 Titanium
> have været et bud med sine 220 hk fra Focus ST-motoren.

Som vist nok kommer fra Volvo ... ?

--
Martin

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-01-07 15:19

On Sun, 28 Jan 2007 15:16:33 +0100 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

Korrekt.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!