Armerede bremseslanger?
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 16:15

Hejsa alle, trofr i man kan mærke forskel på alm bremseslanger og dem i
rustfrit, som ikke kan gi sig det mindste, og som ikke bliver møre??

På mc er der en kæmpe forskel..

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-01-07 18:02

Morten Juel wrote:
> Hejsa alle, trofr i man kan mærke forskel på alm bremseslanger og dem
> i rustfrit, som ikke kan gi sig det mindste, og som ikke bliver møre??

Nej.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-02-07 23:10

Morten Fruergaard wrote:
> Morten Juel wrote:
>

> Nej.

Hvorfor ikke, når nu det er så tydeligt på en MC?

Thore
- med MC

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-02-07 11:03

SmaRTrxxv wrote:

> Hvorfor ikke, når nu det er så tydeligt på en MC?

Jeg tror at bremseforstærkeren vil fjerne den feeling fuldstændigt.
Derudover har de færreste samme følsomhed/præcision i foden som i
fingrene

--
vh
Torben