Erfaring med eftermonteret alarm?
Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-01-07 12:00

Hej

Er der nogen der har erfaring med denne alarm?

http://net-import.dk/product_info.php?cPath=37&products_id=60

Eller kan andet anbefales?

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 09:27

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaring med denne alarm?

Ikke lige denne, men generelt ved jeg, at et aut.værksted ligefrem
anbefaler IKKE at få det eftermonteret. Alt for mange fejl i sysemerne
gjorde, de ikke orkede at få det 'trimmet'.
Om det er værkstedet formåen ved jeg ikke, men de
opgav pga. alle de klager der var over fejlalarmer osv.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-01-07 12:54

Sierra wrote:
> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> Ikke lige denne, men generelt ved jeg, at et aut.værksted ligefrem
> anbefaler IKKE at få det eftermonteret.

Hvad er "det"?

Er "det" fjernstart, alarm eller...?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-01-07 09:48

Leif Langgaard wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaring med denne alarm?
>
> http://net-import.dk/product_info.php?cPath=37&products_id=60
>
> Eller kan andet anbefales?

Hvis den virker, så er det billigt...