Batterier til fjernbetjening ?
Fra :    ab©

Dato : 26-01-07 08:21

Hvor mon man kan købe batterier til sin fjernbetjenbare centrallås (f.eks.
Varta CR 2016) - den lokale urmager har ikke den type ?

ab©

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-01-07 09:10

ab© wrote:
> Hvor mon man kan købe batterier til sin fjernbetjenbare centrallås (f.eks.
> Varta CR 2016) - den lokale urmager har ikke den type ?

Thansen er din ven:
<http://www.thansen.dk/products.asp?c=808510536&n=297580026>

Nå nej - uuuha da da da.

--
Ejvind
Sjov tid vi lever i.

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-01-07 09:37

ab© wrote:
> Hvor mon man kan købe batterier til sin fjernbetjenbare centrallås
> (f.eks. Varta CR 2016) - den lokale urmager har ikke den type ?
>
> ab©

Fotohandleren

Fra : Mureren

Dato : 26-01-07 09:44

" ab©" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mon man kan købe batterier til sin fjernbetjenbare centrallås (f.eks.
> Varta CR 2016) - den lokale urmager har ikke den type ?

www.batterier.dk

Mvh.
Mureren

Fra : Per

Dato : 26-01-07 09:52

" ab©" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mon man kan købe batterier til sin fjernbetjenbare centrallås (f.eks.
> Varta CR 2016) - den lokale urmager har ikke den type ?

Er du heldig har de batterierne i Tiger butikkerne.

Der kan man få 8-10 knapcelle batterier til 10 eller 20 kr.

Mvh. Per

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 26-01-07 14:03

" ab©" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mon man kan købe batterier til sin fjernbetjenbare centrallås (f.eks.
> Varta CR 2016) - den lokale urmager har ikke den type ?

Jeg købte CR2032 Duracell i Bilka til 20,- pr stk den ene dag .. så
tilfældigvis at de også havde CR2016...

/J

Fra :    ab©

Dato : 26-01-07 22:21

"[6705] Jesper Sørensen" <otissFJERN@DETTEget2net.danmark> skrev i en
meddelelse news:45b9fc43$0$144$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Jeg købte CR2032 Duracell i Bilka til 20,- pr stk den ene dag .. så
> tilfældigvis at de også havde CR2016...

Tak til alle - også til den venlige sjæl, der henviste mig til
www.batteribyen.dk, hvor jeg kunne få 10 stk. for kr. 20,- - og så endda
incl. forsendelse. Ja, det lyder næsten for godt til at være sandt, men jeg
skulle få dem med posten i morgen

ab©