Ford til Toyota..?
Fra : BJ

Dato : 25-01-07 20:45

Bliver Ford solgt til Toyota.?

Ford brænder penge som jeg brænder træ i min brændeovn:

http://epn.dk/international/article18152.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 20:53

> Bliver Ford solgt til Toyota.?

Tja vi har i forvejen begge dele i husholdningen, så .....

> Ford brænder penge som jeg brænder træ i min brændeovn:

Det er særligt i usa at ford "kører" dårligt. Men sammenlignet med tojoda,
så er ford kvalitetsmæssig laaaaaaaangt bagefter. Så det er med god grund at
billedet er som det er.
Ford kan bare lave ORDENTLIGE biler i stedet for at sælger rustbunker til
normalpriser

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 25-01-07 20:56

KLIP

> [...]
> at billedet er som det er.
> Ford kan bare lave ORDENTLIGE biler i stedet for at sælger rustbunker til

Det samme må så gælde for GM og DaimlerChrysler..?

http://epn.dk/international/article15146.ece

Hvem pokker skal købe stakkes VW, hvis Porsches penge ikke rækker..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 21:09

> KLIP

> Det samme må så gælde for GM og DaimlerChrysler..?
>
> http://epn.dk/international/article15146.ece

Vel også et resultat af en galoperende gallonpris i usa.

> Hvem pokker skal købe stakkes VW, hvis Porsches penge ikke rækker..?

Skoda?

--
Tom

Fra : KASO

Dato : 25-01-07 21:11

> Bliver Ford solgt til Toyota.?
>
> Ford brænder penge som jeg brænder træ i min brændeovn:

Miljøsvin - du skal ikke brænde så meget af

Fra : BJ

Dato : 25-01-07 21:12

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Miljøsvin - du skal ikke brænde så meget af

Aahhh sidder med bare futter tæt på ovnen .. aaahhhh..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-01-07 22:28

On Thu, 25 Jan 2007 21:11:59 +0100 "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> sent
the following smoke signals:

>Aahhh sidder med bare futter tæt på ovnen .. aaahhhh..

Ja, der er nu ikke noget som hørmen af ristede syrebasser...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!