Bil alarm
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 19:11

Hej...

jeg er på udkik efter en bil alarm til min nye bil her er nogle krav til
alarmen:

-skal kunne sluttes til eksisterende centrallås(orginal ford centrallås ford
mondeo 1997)
-skal kunne åbne bagagerum via remote.
-remoten skal ikke være på størrelse med en mobil telefon...

- alarmen skal ikke være lige så tosset som den i min sidste bil det var en
cobra alarm... den var skør den begyndte i regn vejr lidt let storm og så
ellers når den lige syntes jeg skulle vækkes fra min søde søvn...

er der nogle der har nogle ideer??? prisen skal helst være omkring 500,-

Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-01-07 19:30

anders wrote:
> er der nogle der har nogle ideer??? prisen skal helst være omkring
> 500,-

Forslag:
http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=001%2D001%2D00318810

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 20:02

Morten skrev:
> Forslag:
> http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=001%2D001%2D00318810
__________

hej... mulig vis godt forslag.. men remoten syntes jeg ser lidt stor ud...
og udover de 595 for alarmen skal der jo også købes sirene??? + jeg kan ikke
se om den kan åbne bagage rum fra remote...

andre forslag... det behøver jo ikke være fra din shop,,,
jeg har selv set på denne alarm er den mon go???

anders

Fra : jacob johansen

Dato : 25-01-07 20:09

> [...]
>
> andre forslag... det behøver jo ikke være fra din shop,,,
> jeg har selv set på denne alarm er den mon go???

hmm jeg tror du skal noget højere op med prisen hvis du have den kvalitet/
de funktioner du nævner....

MVH
Jacob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-01-07 05:44

jacob johansen wrote:
> hmm jeg tror du skal noget højere op med prisen hvis du have den
> kvalitet/ de funktioner du nævner....

Bare lige for at slå det fast. kvaliteten fejlen intet.
Og bortset fra en sirene samt måske en motor til bagklappen (hvis bilen ikke
har det), så opfylder den kravet.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-01-07 05:50

anders wrote:
> hej... mulig vis godt forslag.. men remoten syntes jeg ser lidt stor
> ud... og udover de 595 for alarmen skal der jo også købes sirene??? +
> jeg kan ikke se om den kan åbne bagage rum fra remote...

Det kan den - hvis din bagklap er elektronisk - ellers skal du have en motor
på.
Sirene er "option", da du så har valget med netop den sirene du vil have
(med/uden backup)

> andre forslag... det behøver jo ikke være fra din shop,,,

Nu kender jeg desværre kun de produkter bedst og ved derfor hvad jeg kan
anbefale...

> jeg har selv set på denne alarm er den mon go???

Ja.

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 21:03

> er der nogle der har nogle ideer??? prisen skal helst være omkring 500,-

Glem det, du kan ikke betale for en fabia, og forvente at få en DB9

Mit råd er vent lidt og ofre de mindst 1500,- en ordenlig alarm koster..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-07 05:25

"Morten Juel

> Glem det, du kan ikke betale for en fabia, og forvente at få en DB9
>
> Mit råd er vent lidt og ofre de mindst 1500,- en ordenlig alarm koster..

en db9,en db9 hmmm... google............... åh det er også en bil ret fed
bil end da ... jeg regner ikke med at få en alarm der der kan alt bare en
der siger vov på det rigtige tidspunkt og som ikke fylder så meget i lommen
og så lige kan åbne til bagagen, alle de andre ting kan være mig så
ligegyldig....

anders

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-07 19:59

det jeg siger er bare at 500 er altså for lidt hvis du vil ha noget du kan
stole på..

og ja DB9 er alt for lækker...

Fra : Paw Jensen

Dato : 27-01-07 08:07

> [...]
> så ellers når den lige syntes jeg skulle vækkes fra min søde søvn...
>
> er der nogle der har nogle ideer??? prisen skal helst være omkring 500,-

Hej.

Køb vores http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182600

Den lever op til alle dine krav, går aldrig i stykker, og giver ingen falske
alarmer.

Ja, jeg er "farvet" da vi selv importerer og sælger

Paw
UNIQ-Import

Fra : Paw Jensen

Dato : 26-01-07 14:46

> [...]
> så ellers når den lige syntes jeg skulle vækkes fra min søde søvn...
>
> er der nogle der har nogle ideer??? prisen skal helst være omkring 500,-

Køb http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182600

Vi giver 15% til "medlemmer" af denne gruppe.

Den har alt du ønsker, og er bedre end Defa, Ungo etc. og det kan jeg sige,
og stadig sove roligt om natten.
Vi har solgt dem i mere end 10 år, og har ALDRIG problemer.

Ja, jeg er farvet, etc. da det er os der importerer og sælger dem

Paw
UNIQ-Import