Manglende servicebog
Fra : Carsten Andersen

Dato : 25-01-07 11:11

Hej,

Under endnu en prøvetur (Inden klargøring ) i vores nye 2004 Octavia tdi
fandt jeg ud af at bilen ikke har en udfyldt servicebog, som det er ellers
er angivet i slutsedlen (Som er skrevet under). Der er dokumentation på
service i form af udskrifter, og skemaer fra autoriseret forhandler, men
bogen mangler.
Skal det give et nedslag i pris, ophæve handlen eller er det en lille ting,
når der er dok. på service?

mvh

Carsten Andersen

Fra : Galaxy

Dato : 25-01-07 11:47

Virker mærkeligt at den aut. forhandler ikke har stemplet servicebogen efter
service's.... Men hvis regningerne passer med bilen (reg.nr. eller
stelnummer) skulle der vel ikke være nogen problemer... Men tjek hellere en
ekstra gang med hensyn til garanti.....

Lars.

Fra : Martin

Dato : 25-01-07 11:52

Du kan jo høre hos en autoriseret skoda forhandler om de kan se bilens
service historie og om den er komplet, det burde kunne lade sig gøre ud fra
stelnummeret, det kan det i hvert fald hos VW.

Fra : alexbo

Dato : 25-01-07 12:00

"Carsten Andersen" skrev

> [...]
> bogen mangler.
> Skal det give et nedslag i pris, ophæve handlen eller er det en lille

Servicebogen ligger nok i skuffen hos den tidligere ejer, det betyder da
ingenting.
Du kan da få en ny og få forhandleren til at give de stempler du mangler.

mvh
Alex Christensen