Bilradio
Fra : Wagner

Dato : 24-01-07 18:09

Min Blaupunkt bilradio melder "card error " og er
helt død.
Hvad kan jeg gøre?
vh
Wagner

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Skak

Dato : 24-01-07 18:41

Wagner formulerede:
> Min Blaupunkt bilradio melder "card error " og er
> helt død.
> Hvad kan jeg gøre?
----------
> Den har indtil videre sparet mig for at få 17 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Dit card er nok kommet på din spamliste :(

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-01-07 19:31

Wagner skriver:

> Min Blaupunkt bilradio melder "card error " og er
> helt død.
> Hvad kan jeg gøre?

Har du et ekstra kort ?

Tør forbindelsespunkterne på kortet godt af og prøv igen.

Ellers er det på værksted/skrotpladsen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 24-01-07 19:33

Wagner wrote:
> Min Blaupunkt bilradio melder "card error " og er
> helt død.
> Hvad kan jeg gøre?

Via den mest indlysende søgning på google, kommer dette link:
http://www.blaupunkt.com/dk/67416.asp

Se nederst på siden, der er beskrevet hvad du kan gøre.

/Brian